=(( 留言的 `` .. 板主已回覆 !
KA ,,
豬豬 .. ..
我吾系吾覆你AR!
只不過我想睇下 ..
如果我吾同你講野 ,,
你會吾會自動打俾我姐 >\/<
知道左吾好嬲AR!
希望你快D好番 ! .. .. .. ..
車太陽 .. 連沛風 ,, 你好賤AR !
=V=" 賤哩 ! D!U ∼
差MATHS 做哂 !
w-inds.-This Time願 ! 好聽 ! *\/*
呢排系甘DL英文歌 ..
亂DL冇好結果 .. 冇一首好聽 ~~~~=O=
刀吾系GE ,, The Day You Went Away
``吾錯的 !
我又吾中意呢個板面 ..
想改番普通戈隻 ! ..
好吾好AR!?
|