BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


2006-09-01 分類: 未分類

 .. .. .. 呵呵 @@" 9月1 LU! ..

琴晚 .. ... ... 99999點半就去左訓 ..

=V= MY GOD   .. 聽埋麥SIR個吾知咩咩節目 ..

12:: 00先訓 .. .. 不如俾我睇電視米仲好 .. ..

今朝 .. ... 6::25 a.m 起左身 .. ..

Waa ,, 好鬼早   =A="

搞左半粒鐘 .. .. 佢地話出去食早餐 ..

今朝個胃刀吾系幾舒服 .. 叫佢地去海皇食粥 =x="

佢地吾肯 .. >V<" 去食M記 ..

唉 .. .. 系甘架啦 .. 個個當我死架 ..

>XXXXXX<".. ..

點知 .. 食得太慢 =V=" .. ..

咬左兩下 .. 吾食 =A=

刀食吾落 .. .. ..

行番去 .. 勁早 ..

敏屎 .. 打俾我 .. ... 又要我等佢 .. .. .. ..=V=

俾番本CHIN俾佢 .. ..

番到去 .. 7::30 !

我地上去練 .. 班高管仲早過我地 .. =V=

系甘練 =         ="

8點9 .. D人先番學 .. 我地早過佢地粒幾鐘 ..

 .. 見到佢地集隊 .. 班F1 .. 我發現好多刀識 =     =

WONG SIR 叫我地落去點名先 .. ..

去到 .. 又見到鍾鍾 ..KAKA .. .. 好好笑 ..

李+蕙冇啦啦暈低 .. 嚇雞死我 =   =

班男 .. 系度笑 .. 真系冇風度 ..  ..

兩個女MISS枱左佢去E療室 =       =

之後入禮堂 .. .. .. ..

我去番管樂間房 .. ..

練多次 .. WONG SIR 叫我地入禮堂 .. .. =  =

個個搬譜架搬到就仆低 ..

好彩我吾洗拎 .. =      =

入左 ... ... 勁熱 .. 冷氣好似冇開甘 ..

佢地介紹新老師    .. 我地準備    ..=        =

冇得睇邊個系新老師 =W="

坐第一排  =      = " 嘩 ..

KAKA     .. 不過我覺得好好玩 ..

對住D ..F123 表演 ..

可能第一次喺佢地面前表演 =     =

吾知點解會緊張 =W=

吹完首CRYSTAL CITY OVERTURE ..

吹校歌 .. .. 佢地唱 ..=    =

我覺得好好玩   "

不過D F1好似吾試唱 =    =好細聲 ..

之後 .. 番課室       .. =V=

鍾SIR一見到我就對我笑  .. =A="

一陣刀吾方有咩好野 =00=

佢入黎同我地講好多野 .. 介紹D新GE人=V=

我坐最後 =                            ="

前面位新黎GE黃生 .. =D=

勁串咀   .. ......         ......

同我地講新班長 =      ="

刀估到邊個做啦 =N=" 金姐同大肚腩

之後 ,, 又講廢話 =     ="

我同佢講 " 阿SIR我要去表演啦 "

阿SIR問我要甘快去架咩 =  =我冇理佢 ="=

出去個陣 =O= 吾知乜水話 ,,

梗系吾洗啦 =0= 佢吾想聽你講廢話咋 ..

=V=9菜 ..

O咀TIM .. .. .. .. 好似系KAI鋒講 -A- 吾知呢

去到   .. 同班高管玩 ~~

之後     .. 吾知邊個話要去HALL       ..

去到     .. 明叔問我地甘早做乜   ..="=

等左N甘耐      .. 中於到我地         ..

今次表演俾高F4567 .. .. 冇乜野   = =

一點緊張也沒有    .. "__"

好順利             .. .. 

班高F唱校歌                 .. 好多男人聲 ..

好低音          ..     .. "

YA      .. 又表演完                 ..

又番去班課          .. 2樓真系正       ..

阿SIR話選科長    =         ="

SHIT             !       

我以為我上年甘曳佢乜刀吾會俾我做 =3=

點知            ..

好做吾做俾個ENG我搞    .. DIU   ..

個ENG老師變左個位大細眼      ..

妖        .. 要我對住個鹹濕佬          ....

>/\< ''             >""""<

好野      .. DT吾系呂SIR教         .. 麥SIR=         =

臭P話佢好淫    =             =

DT得6個女仔 ,, >X<

HIST同L.S刀系撚SIR教    ..

吾系       .. 系林SIR =                  ="

佢地又話系鹹濕佬一個      ..

有冇搞錯         .. 甘多鹹濕佬      =          =

3 個刀有份教我地 =V="

林SIR有8舊腹肌 .. =V=

KA ,, 我見過一次甘大把    =A=

MISS NG吾教PE LU    .. 好可惜牙><

       ..               ..          ..

鍾SIR話落堂個陣       .. 班新黎GE留低        ..

我前面個位黃生話 -       -"

" 阿SIR你叫我地留低做咩 ,, 我趕住番屋企柯屎 "

          =C= 我喺佢後面聽到O哂咀   =''=

我竟然會同D甘GE人一班   =W="

之後    .. 等埋班長仔         ..

同伽伽  臭橘      .. 媽子 三個去CANTEEN     ..

臭橘系甘同我講          ..

"  你知吾知你好衰牙 .. 吾記得人地生日    "

             講左十幾次     ..    ..

有心的      =V=         .. ..

      KEKE           .. 不過真系好好笑     ..

諗番把聲           .. 真系好嗲  =V="  KAKA

     ..        .. 之後FAT CHAN 又送野俾伽伽       ..

明知伽伽吾中意你就吾好甘LA !      ..

搞到伽伽好似避咩甘        ..

         我幫佢張舊野扔左去坑渠  =      =

伽伽 ,, 真系  .. 唉   

       叫佢同佢講清楚又好似驚甘     ..

甘佢叫我幫佢我米幫LOR      ..

我同FAT CHAN 講       .. 你吾系佢杯茶    .. 你慳D吧 ..!

KAKA          .. 見佢個樣好無奈         ..

之後伽伽送左我番去        ..

好熱        .. 吾打啦             .. 想洗白白       ..

2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

呢兩日 .. .. 奇奇怪怪甘 ..

刀吾知話HAPPY定吾HAPPY ..

 .. .. .. .. .. .. .. .. ..

828 .. 熙哥哥生日 =X="

我有講生日快樂GE ..

 .. .. 唉 *X*

好煩aR! ..日日刀臭橘KING電話 ..

系甘KING .. ..

KING黎KING去 .. 又系兩個男人 ..

刀吾知點解 .. 我會甘 .. .. .. .. ..

真系俾神婆講中左 !???

 .. .. 吾會掛 .. DADA佢十次九次刀吾中 ..

今次又甘準GA .. 15/16 添 ..

聽日要好早起身AR! .. 仲早過平時番學 ..

隻手好痛 .. .. -X-" 汗 ..

我不想做雞蛋 >"<被兩塊白麵包夾成餐蛋治 ..=V=

E家知道 .. 原來我這麼笨 .. .. .. .. ..

頭先 .. 睇FCF既日記 .. =X=

個HEART ..跳得好快 .. =A=

真系 .. 得個" 亂 "字 .. ..

E家 .. 我地好似  ..  好似 ... ... ... =X=吾知咩 ..

原來 .. 我一直以為衰戈個 .. 系很好的 =D=

臭橘話佢好偉大 .. .. .. =Q="

有騙我麼 !? 我不知道 ..

 .. .. 唯一知道的 `` .. 他還很關心我 ..

那頭豬 .. .. 說他不好 .. !? ..不是 ..

他也騙我麼 .. !? .. ..也不知道 ..

他真是一頭蠢豬  .. ..... .. 還不懂我在想什麼 ..

但 .. 我知道 .. 他很想我開心 .. ... ...

 .. 我想 .. 他一定不知道 .. 那天 ..

他說的話 .. .. .. .... 簡直話中有骨 .. .... ....

把我弄得很痛  .. ... ..... 心碎了 =V=

好失望 .. ... .. ... ....... ..... ........ ....... ....

無助中 . ..... 竟有一些令我想不到的事 .. .....

安慰我的       ..         ......   ............. 

反而是 .. ......... ........... 那我以為被他遺棄的人 ..

 .. .... ......... ............ .................. ...............

這個來電         ... ......... .......... ..............

阿哥說是強心針   ............. ............................

=WWW="         ........         甘即系點  !?

不知道為什麼             .........

我很喜歡他的聲音                  ....... 很  ......   好 .... 聽  ..

一個曾令我恨之入肺的人   ...       ......... .. .. 突然好像 == == == 好像 ..

唉 ....       ......... 講吾出  .... ...... ........ .......... ..........

吃回頭草嗎 !?          ........ ...................... .....................................

不會 ! ><

但這也不是回頭草         . ..............     ........

他是第三者嗎 !?  .... .......

本來好好的   ........ ........ ..........

因他那一句說話       ....... 令我動搖     ... .......

這算是 ...    自吃其果吧    ... ``

兩天了      ...  心情還沒平服 =\/= .... .......

想着的     ``       是那個   !?

令我失望的   ,,  還是安慰我的 `` !??

我不知道     ... .....   ......

像人間蒸發的  ``        ... 我三天沒有跟佢聯絡        .. ..

想念他了      =Q="       

兩者也是好       ..           ....       .....

問他們     .. 答的也是一樣 ....     "  選你喜歡的  "

=VVVVVVV=" 我識揀我刀吾洗問你地啦  !

臭橘曰 :: " KA . ... .. 當然選安慰你的那個 =A= "

就系因為呢件事  .. 搞到我同臭橘  ....覺得佢勁好 .. ...

我自己刀諗吾到   ..         ......... ........

好突然      =X="""""""

佢好得意 >V<       .... ........ .........

把聲好好聽       .......... .........

仲記得第一次打俾佢系點       ...

問臭橘記吾記得       ... ...

我地兩個又一齊笑LU! ..

個日笑到訓低      ...

E家諗番   ..         刀好想笑          ......... KAKA

愈打愈吾知自己打咩         =                  ="

       ...........               ..................              ........

聽日番學LA        ...  .......

又想又吾想           .. ........

MATHS         ........

KA .. 琴晚用15分鐘DO哂 ..

勁 WORRRR !        . .. KA

今日諗住叫LING B 黎    =      =

陪我練笛          ........

點知俾佢叫番我陪佢出MK           .. O咀

不過      ... 見到甘熱        ....

同佢SAY 左 聲 NOOO" ...

又系甘同臭橘KING電話      ...

半個鍾      ....... ........ .......... .........

吾記得練校歌TIM        ...            .......

吾緊要      ..     我有的是時間  !

好攰 AR!        ...

E家    .. 朝朝     ... 刀有一個人    ..

10點幾 .. SD一個SMS黎震醒我    =X= KA

真系THX WOR =V=

阿哥刀話我乖 .. 甘早起身     .. ..

梗系 =V=""     我有個人肉鬧鐘     .. KA    ....講笑  ..

    ..... ....... 一陣幫AUNT LEE .. .. ... 整 CAKE俾阿E !

好玩         ..            ..........        ><

吾打LOR         ...        要換衫出去      ...

 

 

2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


2006-08-27 分類: 未分類

臭橘 .. RE左你CM ..*))

琴晚 .. .. 吾知點解 -V-"

好HAPPY ..  .. *

心情到紅燈 ! .. ..

拖手隻 .. 拖手隻 ..

O ~~~~~~

>"< .. .. .. .. .. 琴晚開心左成晚 ..

兩點幾先瞓得着 ..

今朝9點幾起身 ..

搞到而家好眼瞓 ..

((* _ *)) ZZzz ..

早朝我一起身 ..

出街 .. 見到舊

=X="  KAKA

.. ... .... ..... *

一陣再打 .. .. WAIT

 

 



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...