CM的 `` RE了 !
琴晚聽收音機 .. ..
呢排晚晚刀有聽 .. ..
麥SIR既節目 .. ..
幾好AR .. 成日有歌聽 ..
琴晚有個男仔 .. 好好笑 ..
佢同麥SIR講佢好煩 ..
麥SIR問佢點解 ..
佢話 .. 暑假佢去左泰國玩 ..
同佢同團有個人成日望住佢 ..
佢一望戈個人佢又怕羞 ..
而家番到黎 .. 佢話吾知點解好掛住佢WOR ..
好明顯呢個系一個愛情問題 ..
麥SIR,,問佢點解會甘GE .." 系因為佢令 !?定點!? "
佢話吾知...仲話佢冇同佢講過野 .. 淨系知好掛住佢 ..
=XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX=
麥SIR又話 .." 一定有理由GE .. .. 佢系米你心儀對象 ..!? "
跟住 .. 戈個人 .. 話 .. " 麥SIR .. 佢.. 系男仔黎GA =V= "
真系 OOO 爆 .. 佢升F3 . 佢話佢最好GE FD子刀系女仔黎GE =V=
唉 .. .. 斷背 .. .. 諗起刀 
= =" TODAY
好早起身番學 -A-" .. 11點0....5 =D= 敏屎打黎 ...
-W- ' ' ' 之後出門口 .. 差D吾記得鎖門 =V=""""
敏屎叫我出門口打俾佢 .. 甘我米打LOR ..
同佢系甘KING .. 傾到學校門口 -V-" KE
MISS *V* 見我甘耐冇番 .. 話好MIZZ 我 ..
周祝敬子今日冇番 .. .. .. 得3個上 ..
好野 ,, 升班LOR .. 中管 .. .. ..
吾知幾時有譜呢 !?要練 .. 如果吾系就死 !
之後 .. .. .. 完左 .. 同敏屎 ..香PUI塋一齊番 ..
好多人打俾我 .. = ="
搞到我好忙 ..... .... .......
甘多人打俾我 ... .. 篇篇我最想佢打俾我戈個吾打 .. ..
好似好耐冇同隻豬講野 = =''
吾知佢做緊咩 ="= ..
吾系 ,, 病死左AR麻 - - ''
'X' .. .. .. ... .. .. .. .. ... ... .. .. ... ... ...
好悶 TIMMMM! ... ... ... ....
食野 -X- ''
ICE - CREAM .. ..
就快番學LOR .. .. 有點點興奮 .. ..
睇書先 ...
|