BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 3 月 13 日  星期一   雨天


今日又識多左個朋友仔*::"// 分類: 未分類

今日..好凍牙.. 寒冷天氣警告..又落雨..搞到我好凍..本身想住外衣架..不過又吾系幾想..所以著左兩件冷衫同戴左條頸巾..番到學校..到左課室門口..又見到豆釘同杰杰仔..早讀..大番薯又吾見人..班長又去搵人..之後..黎左個吾知乜SIR..仲以為佢冇番..不知幾開心..點知XD..又見到佢..正一遲到大王..成日搞到我一場歡喜一場空..又系上兩堂..成堂講GAMMER BOOK..悶到屎..小息..見到E毛..中文..對野..音樂..唱左幾首歌..唱唱下黎左D細路..==”..哎牙..個黃SIR牙..又吾寫譜俾我地..書邊有牙..呃人架..我去邊道死份譜出黎牙..MISS又話下個禮拜吾上堂..咁我點算牙..>﹏<媽咪牙><.....IS..俾上次考過既卷..啱左7.5題..冇溫書都得..唉..KAI仔溫到咁熟先啱左5題..==”..落堂..同大肚腩一齊番..見到某幾個男仔..好憎佢地講果D廢話牙..理排真系好憎人地講埋D咁既野..之後..又番到學校..又見到E毛..吾知系吾系眼花..佢個髮型吾同左..但系我小息先見過佢..冇理由剪得咁快架==..可能睇錯啦..PTH..做左D野..我吾知點解今日咁GOOD LUCK..亂撞都有25分..呵∼!..跟住又唱歌..吾記得叫咩名..落堂..中史..睇影片..好悶..莊哥哥又吾知玩野D咩..轉乜鬼牙..就算轉到都吾系真啦..聽到理D野又覺得好煩..放學..同佢地留底..去左MMLC..見到豆釘同杰杰仔..不過佢地好似見吾到我地..==..走左佢地都未走..今日好少功課牙..做哂啦..YEAH∼..88

 

 

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


今日買左好多野.. 分類: 未分類

今日..系星期日..我又要番教會..完左之後..我番屋企做功課..做左一陣..我媽咪問我系吾系真系要去阿SIR既婚禮..我話我一定要去..跟住佢又話..去就要去買衫..但系我D衫已經多到擺吾哂..佢而家又話要買..唉..之後..我地去左新港城..佢買左對長靴俾我..買左件衫同一條裙..每件都300幾..我覺得好貴牙..去一次婚禮洗吾洗買咁多野牙..系阿SIR結婚吾系我結婚牙==”..之後去左M雞食飯..之後我就趕住番去做功課同溫書..我吾講啦..好忙..886..

2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


今日系星期六.. 分類: 未分類

今日好鬼死屎眼瞓..琴晚我又喊啦..因為我媽咪><”..同我老豆..><><”..佢地兩個一齊蝦我牙..衰到死..搞到今朝好吾想起身..但系..我10點就俾媽咪叫醒..細佬要番球隊..佢要同佢一齊去..叫我吾好瞓..本身諗住佢走左之後再瞓..但系..又瞓吾著..所以就刷牙洗面.食早餐.換衫..之後..又開電腦..同KK傾..跟住吾知點解KK又加左豆釘入黎..==”..就住我又走左..我同PP傾..同佢一齊去伽伽留言板爆粗..吾知邊條9菜成日喺道玩野..幾想拓7佢牙..小收佢..聽歌..最近愈黎愈中2-STEPHY..覺得佢唱歌都幾好聽..之後..我番學校..番到去..見到好多人..又見到KAI子鋒同莊哥哥..同埋..陳+威..我其實都吾識佢..佢都吾識我..我淨系知道佢系住頌安..同李+惠住同一橦樓..之後又要上堂..上完..同周祝一齊番..番到去..又開電腦..睇電影..之後就打日記..好悶牙..吾講啦..掰掰囉..



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...