今日..好凍牙..
..又落雨..搞到我好凍..本身想住外衣架..不過又吾系幾想..所以著左兩件冷衫同戴左條頸巾..番到學校..到左課室門口..又見到豆釘同杰杰仔..早讀..大番薯又吾見人..班長又去搵人..之後..黎左個吾知乜SIR..仲以為佢冇番..不知幾開心..點知XD..又見到佢..正一遲到大王..成日搞到我一場歡喜一場空..又系上兩堂..成堂講GAMMER BOOK..悶到屎..小息..見到E毛..中文..對野..音樂..唱左幾首歌..唱唱下黎左D細路..==”..哎牙..個黃SIR牙..又吾寫譜俾我地..書邊有牙..呃人架..我去邊道死份譜出黎牙..MISS又話下個禮拜吾上堂..咁我點算牙..>﹏<媽咪牙><.....IS..俾上次考過既卷..啱左7.5題..冇溫書都得..唉..KAI仔溫到咁熟先啱左5題..==”..落堂..同大肚腩一齊番..見到某幾個男仔..好憎佢地講果D廢話牙..理排真系好憎人地講埋D咁既野..之後..又番到學校..又見到E毛..吾知系吾系眼花..佢個髮型吾同左..但系我小息先見過佢..冇理由剪得咁快架==..可能睇錯啦..PTH..做左D野..我吾知點解今日咁GOOD LUCK..亂撞都有25分..呵∼!..跟住又唱歌..吾記得叫咩名..落堂..中史..睇影片..好悶..莊哥哥又吾知玩野D咩..轉乜鬼牙..就算轉到都吾系真啦..聽到理D野又覺得好煩..放學..同佢地留底..去左MMLC..見到豆釘同杰杰仔..不過佢地好似見吾到我地..==..走左佢地都未走..今日好少功課牙..做哂啦..YEAH∼..88
|