今日..可能琴晚早左瞓..所以今朝都早左起身..我細佬今日吾洗番學..佢地就好啦..我自己做哂野..就番學啦..行行下見到KAI子儀..同佢地一齊番..我吾知點解搵吾到IS既B書..所以唐志文借左俾我..但系唐志文果本有名..所以KAI子儀就話俾佢果本冇名既我..俾唐志文果本俾KAI子鋒..之後..佢地班話收電話..我幫KAI子儀袋電話..番到去..我俾唐志文果本俾KAI子鋒..佢又話吾要..好..算..見佢系我DEDE..就大讓細..之後..我又同佢講我幫KAI子儀袋電話..佢又要去我書包拎..今日真系好撚憎佢牙..上完IS..小息..去LOCKER睇下..原來我本B書喺果道..嚇屎我..之後上去..見到鍾SIR同PP伽伽傾緊..佢地講緊我地個留言板..我同PP勁爆粗..佢都冇話..仲笑住口咁同我地傾..淨系話估吾到估吾到..==”死溫豬想告我地..好難..俾我地告番..我地喺阿SIR面前狂講佢D衰野..哈∼!..佢地仲吾夠我地4個女仔鬥..男仔系俾女仔蝦架..超..之後還番本書俾唐志文..跟住佢又叫我幫佢俾本書阿麻..點知俾林SIR叫住..差D嚇屎我..仲以為咩事..佢問我本書系邊個..我話幫人還..==”..冇俾佢話..中文..好悶也..英文..仲悶也..豆釘佢同人傾計俾阿SIR調位..有咩用牙..米都仲系傾..同次煒仔不停傾..唉..真系廢事理佢地..LUNCH..同好多人一齊番..MATHS..本身分組玩都幾開心架..不過又俾阿SIR話=3=..ART..畫畫..阿SIR真系畫得好令牙..之後我同PP傾計..KAI仔..個次煒仔..走黎走去..冇停過多過5分鐘..之後同伽伽一齊畫畫..完左..我地去音樂室搵黃SIR..咁岩其他班又要上..搞到我地吾洗練..冇野做..我地去學生會借排球..打左成兩粒鍾有多..打到手都痛埋..番到黎..我好累牙..去左沖涼..之後..就打日記啦..吾講啦..好想訓牙..8..
|