BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


平平冇奇既今日* 分類: 未分類

金日..7:30就起左身..跟住睇手提..見到有一個SMS..睇番..系豆釘SD架..琴晚..我真系好想知道佢今次比賽成點..但系..佢MSN又吾ON..我又吾敢打俾佢..所以SD左個SMS俾佢..不過佢覆我之前我瞓左..今朝一睇見到佢覆我..不過..佢吾知我系邊個..我俾左我手提佢啦..不過..佢冇記底.. ..我叫佢答左我先..不過佢叫我講左我系邊個先..我都冇心機同佢講..所以就話吾阻佢..廢事阻住佢打機.. 有D ..不過..冇計啦..吾通迫人記咩..只不過系想知佢比賽成點..諗吾到都咁難..嗚嗚嗚><..之後..好無奈咁瞓左喺張床道..又瞓吾著..諗番以前D野..真系..好想番番以前..琴晚..睇新聞..知道我地間小學要殺校..喊左成晚..><><><><><..諗左好多野..諗到豆釘..喊左出黎..我都吾知點解..不經不覺..已經10點..我起身..擦牙洗面..之後又練笛..無奈..夠鐘..周祝打黎..之後一齊番..上左半堂..見到莊哥哥練緊籃球..瑤瑤佢不過咁叫莊哥哥做BENBEN..笑屎..之後..莊哥哥請我地食雞蛋仔..哈∼!..放學..番到屋企..本身食完飯就要跟媽咪去AUNTLEE整朱古力布丁..但系..我細佬個朋友黎左..跟住我細佬就吾肯去..我又吾可以留底佢地喺屋企..所以好無奈咁..要留底..好悶牙..佢地打機..我無奈系咁吹天空之城..吹左10次啦..唉..不過..我細佬個FD話我吹得好好聽..起碼都有D滿足感..等到4點幾..個細路走左..我媽咪又黎左..佢整左俾我試味..老實講..真系吾系太好食..不過我冇同佢講好難食..我話OK啦..但系..我細佬話好好食..所以..我俾埋我果D佢..聽日系教會9周年..開大食會..我媽咪整芒果布丁..AUNTLEE整朱丁..我問佢頭先俾我食既系吾系聽日要捰去果D..佢話系..==”..死得啦..咁難食..聽日都吾知會吾會食屎人..不過..好采吾系我媽咪整..呵..之後..我去左沖涼..食飯..之後..我記得仲未打日記..但系媽咪又吾俾開..我呃佢話星期一要打一份打字既野..所以佢就俾我開..哈∼!..吾講啦..

2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


艾屎今日.. 分類: 未分類

豆釘佢地去今日去長跑比賽..所以有4個人冇番..今日成日都見吾到佢牙..不過今日好好反牙..佢地冇番真系可惜..今日頭兩堂系英文..李+慧冇番..我代左佢..點知..個死大番薯不停叫錯我做TUNGNGAI..我系JANNGAI吾系TUNG..之後..上左一陣堂就去左MMLC..陳俊傑狂打黎震我..7個..==”..小息..凍屎我..中文..MISSTANG吾得閒..張愛婷老師代..去MMLC做野..勁EAZY..小學都做過好多次啦..好快做哂..好快落堂..之後音樂..黃SIR想播禽流雞 - 我不想說我雞..但係..我地話睇過..佢問邊個咁衰搶佢飯碗..哈∼!笑屎..之後..唱-遇見神”&-真的愛尼”..好快..又要落堂啦..IS..好無聊咁坐左成堂..食飯..同PPKK&廖++去食麥噹噹..哈∼!..食完..我地見到去比賽D人番左黎..我同KK講..「你估下豆釘佢地會吾會番..」KK話會..我估吾會..於是..我地跑番學校..佢輸左..豆釘冇番..我知佢會打機都吾會番啦..唉”..我冇野好講..之後..PTH..我地喺2樓等去成15分鐘有多..練副校都仲未黎..淨番25分鐘..我地見吾到副校..淨系見到MISSLO..我地幾驚牙..佢教我地普通話..叫我地讀..之後..副校番左黎..佢講佢讀大學果陣既野..勁好笑..之後又同我地講..吾好咁細個拍拖牙..最衰KAI子鋒吾喺道..如果吾系叫佢檢討下..哈∼!..之後中史..KK同B君調位..KK坐KAI仔個位..我諗..佢應該吾介意..哈∼!..我地不停練轉筆..好難牙..!!..之後ASS..好好反牙..佢地冇番真系可惜..首先唱左兩首幾好聽既歌..之後..有10幾個雲南黎既人..佢地著哂民族衫..好搞野..之後..佢地又幫校長佢地戴白巾..哈∼!笑屎我..佢地話吾知有D咩意思..不過仲之好笑啦..之後又放學啦..遲左半粒鐘放..KK去排球比賽牙..加油∼!跟住我地去左CANTEEN..我攬左莊哥哥..佢好驚牙..哈∼!..之後我地不停唱歌..之後就番屋企啦..同林杰傾..哈∼!..佢好咩..不過我冇咩野同佢傾..之後就886..之後又同KK傾..知道佢贏左..弓喜哂..好啦..吾講啦..88..

 

 

2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


好開心既一日..KISSYOUKK.. 分類: 未分類

琴晚..做MATHS做到我死死下..我做到11點幾..差吾多12點..難死我..不過KK佢地做得仲夜..1點幾先有得瞓..不過..今日我起身又吾覺得眼瞓WO..因為今朝太陽好猛..曬到我都醒哂..之後..就叫周祝帶本聖經俾我..跟住就一齊番學..雖然好大太陽..不過都好凍..番到學校..拎功課記錄册..上黎..我行後梯..之後到左4樓..豆釘同杰杰仔就行前梯..行到門口..撞口撞面..入到去..佢行錯路..吾小心俾佢個袋撞到隻手..有小小痛><同埋腫左小小..之後又要收功課..好無奈咁又欠功課..唉..><..早讀..好快就過左..CL..莫SIR同我地兩班講左D廢話..佢話副校話我地上堂吾識打字==..佢幾時叫過我地上堂打字牙..佢又知我地吾識?..所以我愈黎愈憎PTH就系咁解..講完之後.又分番兩班上..陳SIR叫我地上班房拎中文書落黎練打字..==..要打<<北平>>果3段..好簡單姐..落堂果陣打左兩段..小息..完左..RS..睇片..落堂..ENG..比賽..反得好激烈..不過最後都系打和..LUNCH..同媽子一齊去買麥噹噹..之後番學校食..同好多人一齊食..吾知大肚腩咩事..又吾食野..喺道睇聖經..叫極都吾應我地..之後..夠鐘..我地上去搵陳SIR..講聖經..完左..上番去..MATHS..聽書..好采..冇功課..中文..我成堂都冇講野..吾知點解同KAI仔坐真系好悶..同佢冇話題..豆釘同杰杰仔傾計..俾MISSTANG罰留堂..哈∼!..聽日豆釘佢地吾番啦..><..其實佢地可以番半日架..我問KAI仔番吾番..佢話:「梗系吾番啦..==..邊有人咁蠢牙..梗系番屋企打機啦..」吾洗問..豆釘都吾會番啦..佢咁中2打機..不過..我都希望佢地聽日比賽可以順利啦..好緊要吾好仆親..之後..放學..留左喺學校一陣..見到E毛..我終於知道果個叫咩嘉威啦..佢叫陳+嘉..系周祝同我講架..同林SIR個名差吾多..哈!..仲見到..KAI子鋒同KAI子儀..佢地食野..KAI子儀食完到KAI子鋒食..老實講..好嘔心..跟住就番左屋企..冇野做..功課好快就做完..所以就吹笛..哈∼!..今日冇野講啦..886∼∼..

 



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...