金日..7:30就起左身..跟住睇手提..見到有一個SMS..睇番..系豆釘SD架..琴晚..我真系好想知道佢今次比賽成點..但系..佢MSN又吾ON..我又吾敢打俾佢..所以SD左個SMS俾佢..不過佢覆我之前我瞓左..今朝一睇見到佢覆我..不過..佢吾知我系邊個..我俾左我手提佢啦..不過..佢冇記底..
..我叫佢答左我先..不過佢叫我講左我系邊個先..我都冇心機同佢講..所以就話吾阻佢..廢事阻住佢打機..
有D
..不過..冇計啦..吾通迫人記咩..只不過系想知佢比賽成點..諗吾到都咁難..嗚嗚嗚><..之後..好無奈咁瞓左喺張床道..又瞓吾著..諗番以前D野..真系..好想番番以前..琴晚..睇新聞..知道我地間小學要殺校..喊左成晚..><><><><><..諗左好多野..諗到豆釘..喊左出黎..我都吾知點解..不經不覺..已經10點..我起身..擦牙洗面..之後又練笛..無奈..夠鐘..周祝打黎..之後一齊番..上左半堂..見到莊哥哥練緊籃球..瑤瑤佢不過咁叫莊哥哥做BENBEN..笑屎..之後..莊哥哥請我地食雞蛋仔..哈∼!..放學..番到屋企..本身食完飯就要跟媽咪去AUNTLEE整朱古力布丁..但系..我細佬個朋友黎左..跟住我細佬就吾肯去..我又吾可以留底佢地喺屋企..所以好無奈咁..要留底..好悶牙..佢地打機..我無奈系咁吹天空之城..吹左10次啦..唉..不過..我細佬個FD話我吹得好好聽..起碼都有D滿足感..等到4點幾..個細路走左..我媽咪又黎左..佢整左俾我試味..老實講..真系吾系太好食..不過我冇同佢講好難食..我話OK啦..但系..我細佬話好好食..所以..我俾埋我果D佢..聽日系教會9周年..開大食會..我媽咪整芒果布丁..AUNTLEE整朱丁..我問佢頭先俾我食既系吾系聽日要捰去果D..佢話系..==”..死得啦..咁難食..聽日都吾知會吾會食屎人..不過..好采吾系我媽咪整..呵..之後..我去左沖涼..食飯..之後..我記得仲未打日記..但系媽咪又吾俾開..我呃佢話星期一要打一份打字既野..所以佢就俾我開..哈∼!..吾講啦..


|