TODAY..
冇太陽..有D風..凍凍地..
早讀堂..睇一本新既書..《最強的第三者出現了》...
好好睇..不過..搞到我有D驚..驚..我會好似佢地咁..
一堂就睇左一半..
ENG....
比賽..我地又WIN左..勁..
小息..今日妖姬終於番左..所以..我地諗住去搵佢..
點知去到2樓..見吾到佢..但系見到余哥哥..
交完野..我同伽伽去左搵劉SIR..
同佢講今日練副校冇番..佢可以用黎教中史..
佢贊我地乖..YES!!!!!
之後上番去..見到妖姬..佢個BB冇左..佢勁開心..我ME2..
之後..個大肚腩勁衰..
同杰杰仔一齊叫埋豆釘去同我講野..
我一個月有多冇同佢講野啦..
大肚腩為左餐飯..咁都做得出..
好采..我冇應佢..廢事..其實..我聽到佢叫我架..
我吾應佢姐........唉.............
小息完左..
中文....MISS不停同我地講UT範圍..勁多..
MUSIC..我地唱左幾首歌..
俾次煒笑死..又吾知自己把聲沉..仲唱得咁大聲..
吾知醜==..
唱無悔一生.....
D男仔對住我地唱..『讓我欣賞你青春可愛面容..』
我地就對佢地唱..『讓我珍惜你一生擁有多好..』
最初我地班女仔都吾肯..但系見班男仔咁勇..所以我地都照唱..
阿SIR都話唱得好..可以等我地培養感情..
我真的冇興趣呢==..
落堂..IS..
又溫考試D野...好悶..
之後食飯..
番黎就見到莊哥哥..同男班長..曾公公..
我地一路行一路傾..
傾左勁多野..
PTH變左做中史..阿SIR叫伽伽搵多個人落去搬黎D書上黎..
伽伽梗系搵我啦..我地慢慢落..慢慢行..愈慢愈好..
行到去..差D冇捰豆釘果書..好采..俾我見到..
上到去..見到MR LEUNG..
上到去..派埋簿..就睇書..冇聽阿SIR講書..
KAI子鋒今日冇番..
我地班D人都吾知系吾系針對伽伽..
老師問邊個可以俾到本書佢..個個都話伽伽==..
真系過份..句句有骨><..
之後..幾經辛苦先落堂..
ASS改左做班主任課..因為禮堂俾左中7學生考試..
我地傾名著演繹D野..我同臭K乜都做..
搞到俾我隔離果位話..”個個都有37號..”
><><><><><吾俾咩..
主席俾牙嘛........><><..
團契..改左喺班房上..
我地整鎖匙扣..我整左個心..之後佢用熨斗幫我地熨..
好鬼熱..
整左之後送俾D公公婆婆..
我喺上面寫左”心想事成”4隻字..
之後..我同伽伽去傾心事..傾..男女既野..
傾左好內...................
番到去..同KAI子鋒傾MSN..知道佢同KAI子儀分左手..
我問佢同伽伽有冇可能..佢話..0%..
仲講左好多對伽伽好HURT既話..
如果俾伽伽知道..一定傷心死佢..
聽日都同媽子去圖書館溫書.. |