BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


.. 分類: 未分類

仲有2日就UT..好緊張.. 分類: 未分類

今日..原來吾洗上長笛班喎..呵呵..好野..

不過..如果吾番..邊個幫我寫真的愛你份長笛譜牙><..

所以我自己喺屋企吹..好采..都吹到..不過..仲未寫份譜出黎..

唉..聽日先寫..星期五先吹..吾知到時點呢..

後日就UT..媽咪話聽日要同DAD出街..所以今日要溫哂D書..

不過..我應成左大肚腩吾溫==..所以..我睇左兩三眼..

本身諗住吾開電腦..但系..都系開一陣..

打日記......................

而家好亂牙..吾知溫吾溫好...

不過..大肚腩..事先聲明..如果我悶得制..我真系會溫的==..

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


31.3.2006..3月最後一日..同豆釘冇講野就快個半月.. 分類: 未分類

TODAY..

冇太陽..有D風..凍凍地..

早讀堂..睇一本新既書..《最強的第三者出現了》...

好好睇..不過..搞到我有D驚..驚..我會好似佢地咁..

一堂就睇左一半..

ENG....

比賽..我地又WIN左..勁..

小息..今日妖姬終於番左..所以..我地諗住去搵佢..

點知去到2樓..見吾到佢..但系見到余哥哥..

交完野..我同伽伽去左搵劉SIR..

同佢講今日練副校冇番..佢可以用黎教中史..

佢贊我地乖..YES!!!!!

之後上番去..見到妖姬..佢個BB冇左..佢勁開心..我ME2..

之後..個大肚腩勁衰..

同杰杰仔一齊叫埋豆釘去同我講野..

我一個月有多冇同佢講野啦..

大肚腩為左餐飯..咁都做得出..

好采..我冇應佢..廢事..其實..我聽到佢叫我架..

我吾應佢姐........唉.............

小息完左..

中文....MISS不停同我地講UT範圍..勁多..

MUSIC..我地唱左幾首歌..

俾次煒笑死..又吾知自己把聲沉..仲唱得咁大聲..

吾知醜==..

唱無悔一生.....

D男仔對住我地唱..『讓我欣賞你青春可愛面容..』

我地就對佢地唱..『讓我珍惜你一生擁有多好..』

最初我地班女仔都吾肯..但系見班男仔咁勇..所以我地都照唱..

阿SIR都話唱得好..可以等我地培養感情..

我真的冇興趣呢==..

落堂..IS..

又溫考試D野...好悶..

之後食飯..

番黎就見到莊哥哥..同男班長..曾公公..

我地一路行一路傾..

傾左勁多野..

PTH變左做中史..阿SIR叫伽伽搵多個人落去搬黎D書上黎..

伽伽梗系搵我啦..我地慢慢落..慢慢行..愈慢愈好..

行到去..差D冇捰豆釘果書..好采..俾我見到..

上到去..見到MR LEUNG..

上到去..派埋簿..就睇書..冇聽阿SIR講書..

KAI子鋒今日冇番..

我地班D人都吾知系吾系針對伽伽..

老師問邊個可以俾到本書佢..個個都話伽伽==..

真系過份..句句有骨><..

之後..幾經辛苦先落堂..

ASS改左做班主任課..因為禮堂俾左中7學生考試..

我地傾名著演繹D野..我同臭K乜都做..

搞到俾我隔離果位話..”個個都有37號..”

><><><><><吾俾咩..

主席俾牙嘛........><><..

團契..改左喺班房上..

我地整鎖匙扣..我整左個心..之後佢用熨斗幫我地熨..

好鬼熱..

整左之後送俾D公公婆婆..

我喺上面寫左”心想事成”4隻字..

之後..我同伽伽去傾心事..傾..男女既野..

傾左好內...................

番到去..同KAI子鋒傾MSN..知道佢同KAI子儀分左手..

我問佢同伽伽有冇可能..佢話..0%..

仲講左好多對伽伽好HURT既話..

如果俾伽伽知道..一定傷心死佢..

聽日都同媽子去圖書館溫書..



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...