今日..又落毛毛雨..冷屎我..=3=..
今朝..早左9個字起身..因為..我個衰細佬..又話要溫書..叫我早D起身幫佢溫..
身為一個好家姐就梗系會幫佢啦..但系..佢竟然一個都冇溫..白白早左9個字起身發夢..可惡..!
好早就做哂D野..在左喺道發夢..又吾想咁早番學校..所以..就改番琴晚果D亂做既功課..
改改下已經答10..所以就收埋D野..出門口..
好冷牙..行行下見到陳+威..
番到學校..見到伽伽同媽子企喺LOCKER前面懿狗狗咁..
問佢做咩..原來LOCKER開吾到..吾知點解密碼改左..我成個禮拜冇開過啦..唉..
之後我見到豆釘.杰杰仔同E毛..
見到佢地3個我就把火!..由其事果兩個冇戴眼鏡既..
><><><><><><><><><><><><><””
早讀..我睇完本書借左俾PP..我睇另一本..《露台上的初戀情人》..
麻麻地啦..吾夠《女巫手中的愛情書》咁好睇..
睇到我喊左幾次..最後果道最好睇..嗯嗯..
IH..又落去..悶悶......
之後去左同伽伽撞密碼..我去左交功課記錄表..佢喺道撞..
點知我一行番黎佢就開左..不過我諗個密碼鎖壞左..輕輕地..==””
之後我地上番去..去左2樓..
睇下邊個系文成德..邊個系余嘉俊..
本身都遇左搵吾到架啦..點知..兩個一齊俾我見到..
文成德系上年1C班班草..余嘉俊系校草..
============================”
兩個都吾令仔既..余嘉俊都OK..不過講做校草我諗..仲未系住..
理間學校真失敗..竟然一個令仔都冇俾我搵到..==..
MATHS..阿SIR話今次我地TEST吾系幾好..我諗..我得個位數..唉..
家玫..悶爆..不過今堂已經好左D..冇咁悶..
今堂終於到我考衣車..我俾個燈膽整到..勁熱..又俾支針吉到..><..
考完..好采..我見到老師俾左個TICK我..哈!!!
之後..又學左3種針法..好難牙.....
LUNCH...又落雨..番黎..同莊耀源鬧左場交..
激氣牙..可惡牙..
佢話我中2豆釘..又話我中2E毛..
我憎到佢地死牙..好討厭佢地..死人頭..我真系恿左佢地好內..好想打佢地..!!!
ENG..頭一堂勁悶..第2堂COLLEY堂..抽人出黎講..好采..冇中我..
CHIN..勁搞野..男班長出去做句..同老師用左同色筆..搞到老師吾知..
咁岩..我同次煒一齊轉面同佢講一句野..
『都叫左你吾好用橙色筆啦..』..
我講左一半..就停左..轉番去前面..佢都笑左..
哈!..吾只一次啦..上次又系..上次老師話巴甘系國寶..我同佢一齊講熊貓..笑死..
之後完左..我去走廊..見到一隻成隻眼到系藍色既野..原來佢系陳+威..嚇死我牙..
我同KK去左CANTEEN..臭橘同伽伽佢地去左美術室改啦..
我地就去左做野..見到大舊衰..>3<..
之後我同KK去女更衣室玩歡歡同PP..嚇死歡歡..哈..
之後我地玩錫錫..系真系咁錫落去..哈..
我地傾傾下..見到隻藍色怪物..我又諗番頭先佢個樣..嚇親我啦..
我指住佢系咁拍枱..俾佢睇到..瘀死..><..又見到E毛..
又火滾!!!!!!!!!!!!!
之後我地就番去啦..
我同熙哥哥傾MSN..
佢竟然俾左佢電話我..又嚇親我..><..
|