BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


UT快到..大家加油牙.. 分類: 未分類

今日朝早..冇琴日咁多太陽..

早讀堂..個溫偉迪又吾知做乜..爆我有帶電話..不過..阿SIR話..”我知牙”..

佢好早知啦..好多同學都知啦..佢都吾收..所以..我吾驚..

頭一堂..又系CL..又要打字..我一分鐘打36.9個字..同阿麻一樣..

之後..我去LOCKER捰書..見到陳+威同E毛岩岩上完PE..

佢又望住哂=3=..上到去..RS..MISS唱歌..勁悶..

英文..悶爆..等等等食飯...

之後去左默書..勁EASY..起碼都有90分..

之後同臭K去左M記食野..食到答5..即刻行番去..

MATHS..做TEST..又派番上次考果份..歷史新底..11分..唉..真系吾知點算好..

中文..好好好悶..莊哥哥同溫偉迪俾MISSTANG罰去企走廊..==..

終於落堂..又見到E毛佢地..

同伽伽.媽子.盧韻C去圖書館印中史D報告..點知要94張..印死..一份40幾蚊..

所以去左福安..累死..唉..

之後去左MMLC..做緣份果個測試..

原來..我同我隔離果位咁有緣..91%..咁多人裡面..佢最多..

但系..我直覺上..我真系一D都吾覺我地有緣...

之後做CL份報告..圖表..唉..聽日交..

下個禮拜UT..我諗..我可能一個禮拜吾ON..

除左星期3..因為果日放假..

不過..對某D人冇乜影響..因為..就算我ON定吾ON..你地都見吾到我ON..

我講緊某D人..除左1B班女仔..同埋..2個男仔..

 

                                        臭茄 上

2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


DAY F 分類: 未分類

TODAY..又陽光普照啦..真系開心..

最吾中2落雨天..落雨天心情都差D∼∼∼..

今日頭兩堂..大番薯冇番....本身想溫書..不過..又冇乜心機..

所以..兩堂都好悶..好期待小息..

終於都小息..我同伽伽去左交功課記錄表..

之後..我同臭K&伽伽去左2樓..諗住搵妖姬..

點知..落到去2D..佢地話妖姬冇番..唉..吾知佢點呢..

之後..上番去..大肚腩真系衰..話系妖姬自己捰黎..

伽伽就話..鄭俊傑你變左啦..笑死我地..

中史..聽劉SIR講左好多野..==..好悶..

MATHS..雙堂..講PLANE FIGURES..

之後..食飯..見到陳+威..佢..不停望住我..搞到我好驚..

番黎..同伽伽去2樓睇籃球比賽..見到余嘉浚哥哥..之後就上番去..

又話今日管樂吾洗練..合唱先要練..搞到我不知幾開心..

點知..阿SIR又改番..變左合唱吾洗..管樂先要練..唉..

IS..行緊上去實驗室又俾阿SIR叫番黎..

搞到其他班D人喺道笑..><..

成堂對野..32題..勁難..

中文..要默書..吾識牙..><..嗚嗚..

今次肥左啦..有史以黎第一次中文默書吾合格..嗚嗚..

放學..我地班女仔大肚腩去禮堂玩..好采冇俾老師知道..

玩到成個人都熱埋..又見到余哥哥同陳+威..

之後就..番屋企..

番到去..溫左好內書先開機..

好啦..吾講啦..

2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


今日..巧忙也.. 分類: 未分類

今日..一起身就好大個太陽..成個人都醒哂..

勁快做完野就出門口..點知一入LIFE就撞到個溫神..可惡..

番到學校..冇功課收..不過要做馬燕工作紙..

早讀..鍾SIR上..講左D野..就俾我地做自己野..

我冇做工作紙..每個禮拜都要做..好煩牙..

我地喺道玩..我見到次煒仔有喉核..最慘系..我見到豆釘都有..唉..死得啦..--

IS堂..我地上去做野..做工作紙..俾45分鐘我地做..

鬼死咁難牙..又冇溫過..所以..阿SIR俾我地睇住書做..

完左..小息..

我同伽伽落去交功課記錄表..交完就叫佢去LOCKER捰番D書..

去到2樓..伽伽話去吾去搵我琴晚岩岩識果位阿哥..

我冇所謂..

佢話喺門口行過..佢見到就見到..見吾到就見吾到..咁我地米喺門口行過囉..

不過..余嘉浚都未見過我地..就算見到都吾知系我地啦..==..

行完..上番去..

中文..又對野..好悶..>3<

英文..大番薯好少可會咁準時..

不過佢走左堂2次..佢走堂果陣我地就玩..><..

幾經辛苦..終於落堂..

LUNCH..鍾SIR請食飯..

請考試頭3名..男女班長..同埋功課大使A&B..

我地一路食一路傾..傾左勁多野..

同阿SIR講我地上堂既事..好似開會咁..

同埋..叫阿SIR幫我地調位..

我地吾想坐喺男仔隔離..佢地好煩牙..

溫偉迪又成日望住哂..明明系望又扮吾系..><><..

不過..阿SIR話..下年佢會留班..吾會見到佢..呵..

食完..又番去..

人地話KAI子鋒同KAI子儀散左..吾知系吾系..

不過..都吾關伽伽事..佢好似當左自己系第3者..==

根本人地都冇當過你系咩..==你吾好咁多幻想啦..

MATHS..做左好多野...........

ART..成堂畫風景畫..點都我手抽筋..用冷色點左3個樹..><

之後..本身要打排球..但系後尾又冇打到..

之後佢地話去2樓..咁我米同佢地上左去2樓囉..

去左2B班房玩..之後..見到我個岩岩識既哥哥..

淨系講左句..前面果位..哈哈..

本身想叫聲哥哥..不過..佢隔離好多人..廢事..

..又見到E毛打排球..><..

之後我地上左6A班班房傾名著演繹..見到湯SIR..我地玩佢..

我地問佢邊個做皇帝好..佢話蔡文傑--..武則天阿麻做..

跟住..PP話..『邊有咁細個皇帝娶咁大個老婆架..』

笑到我同臭橘瞓底..

跟住就番左屋企啦..

88啦..

吾傾..

聽日有統合默書..默成幾十頁..

唉..

 

 



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...