今日..一起身就好大個太陽..成個人都醒哂..
勁快做完野就出門口..點知一入LIFE就撞到個溫神..可惡..
番到學校..冇功課收..不過要做馬燕工作紙..
早讀..鍾SIR上..講左D野..就俾我地做自己野..
我冇做工作紙..每個禮拜都要做..好煩牙..
我地喺道玩..我見到次煒仔有喉核..最慘系..我見到豆釘都有..唉..死得啦..--
IS堂..我地上去做野..做工作紙..俾45分鐘我地做..
鬼死咁難牙..又冇溫過..所以..阿SIR俾我地睇住書做..
完左..小息..
我同伽伽落去交功課記錄表..交完就叫佢去LOCKER捰番D書..
去到2樓..伽伽話去吾去搵我琴晚岩岩識果位阿哥..
我冇所謂..
佢話喺門口行過..佢見到就見到..見吾到就見吾到..咁我地米喺門口行過囉..
不過..余嘉浚都未見過我地..就算見到都吾知系我地啦..==..
行完..上番去..
中文..又對野..好悶..>3<
英文..大番薯好少可會咁準時..
不過佢走左堂2次..佢走堂果陣我地就玩..><..
幾經辛苦..終於落堂..
LUNCH..鍾SIR請食飯..
請考試頭3名..男女班長..同埋功課大使A&B..
我地一路食一路傾..傾左勁多野..
同阿SIR講我地上堂既事..好似開會咁..
同埋..叫阿SIR幫我地調位..
我地吾想坐喺男仔隔離..佢地好煩牙..
溫偉迪又成日望住哂..明明系望又扮吾系..><><..
不過..阿SIR話..下年佢會留班..吾會見到佢..呵..
食完..又番去..
人地話KAI子鋒同KAI子儀散左..吾知系吾系..
不過..都吾關伽伽事..佢好似當左自己系第3者..==
根本人地都冇當過你系咩..==你吾好咁多幻想啦..
MATHS..做左好多野...........
ART..成堂畫風景畫..點都我手抽筋..用冷色點左3個樹..><
之後..本身要打排球..但系後尾又冇打到..
之後佢地話去2樓..咁我米同佢地上左去2樓囉..
去左2B班房玩..之後..見到我個岩岩識既哥哥..
淨系講左句..前面果位..哈哈..
本身想叫聲哥哥..不過..佢隔離好多人..廢事..
..又見到E毛打排球..><..
之後我地上左6A班班房傾名著演繹..見到湯SIR..我地玩佢..
我地問佢邊個做皇帝好..佢話蔡文傑--..武則天阿麻做..
跟住..PP話..『邊有咁細個皇帝娶咁大個老婆架..』
笑到我同臭橘瞓底..
跟住就番左屋企啦..
88啦..
吾傾..
聽日有統合默書..默成幾十頁..
唉..
|