今日兩堂系MATHS..
可以話好悶好悶......對MATHS真系冇興趣..
小息..去LOCKER捰書..勁重..
CHIN..講書...
中史...又講書...
IS..都系講書...
LUNCH....哈哈....
我竟然吾記得帶PE衫..跑番屋企..
點知屋企冇人..好采我有帶鑰匙...
入到去..吾知點解開左冷氣..-.-..
不過都幾好..有得歎.....
冇食到野..即刻番學校..
去練野..D人好嘈牙..搞到大家都吾專心..
放學就要表演啦..佢地都仲系咁..唉..
PTH..俾副校叫起身背詩..好采..N年前背過..
PE..D男仔去哂游水=3=
佢地就好啦...吾制牙><..
我地D女仔就慘啦..踢足球..
勁悶...足球..--吾岩女仔..
所以我地張粒波捰左去打排球..
點知..打左出去校網..要出學校爬入去捰..
真系好好玩.............
今日我地1b女仔同1a女仔比賽踢波..--
又系我地win..次次都系..籃球又系我地贏..足球又系..
-3-3-3-3-3-3-
跟住我地就勁快跑上4樓化妝換3....
就落左去表演..本身我地第一個出場..
點知d男仔游水仲未番∼!!!!!
所以同阿sir講..變左尾2.....
到我地上果陣我同kk都勁緊張牙.....見其他班咁勁...
一開幕..我同kk講先...好驚....捰住張紙狂震....
><><><><><><><><><><><
我差d張 女人吾易做 講左做武則天劇場版..
好采....
之後入左後台..狂背旁白..
好采今日一d都冇講錯..
yeah!!!!
完左成個劇..阿sir話聽日先知結果..
諗住等啦..點知伽伽勁心急..
走左去圖書館搵阿sir..
點知佢咁好講俾我地聽...話我地班入到決賽牙..
悶心到我地叫起......><><
我地即刻去搵鍾sir同陳sir..佢地都話我地叻牙..><
仲請我地食野..哈哈..
我地要同e班鬥..上次我地朗誦比賽捰到冠軍..
佢地亞軍..d女仔好似好咩我地咁..
唉..未做家政..
有排做.. |