2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| 金日系陳健威生日牙*/\*不過吾知點同佢講生日快樂__ |
分類: 未分類 |
今日牙__=]
好鬼熱牙-.-
我換左夏季,,熱到我痴根=3=
番到學校__))調左位*正爆__同臭P坐''
勁HaPpY___
仲有一件hApPy
就系豆釘冇坐喺我前面__變左次煒仔^^
豆釘一番黎行左喺次煒仔前面望住佢..
勁搞野..跟住次煒先同佢講調左位..
哈∼!
ih..............
對卷____唉唉唉....
小息=〕
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
maths
冇對卷.........
家政__
我同臭p用幾分鐘時間畫左張圖∼
點知miss話令--
哈哈∼!有得讚好過冇得讚^^
lunch.........
搵張紙搵死我...!!!!!!!!!!!
eng!!!!!!
><><吾好提啦..
開左冷氣......
之後就中文......
悶悶悶......
之後__開會......
去左mmlc...
打日記....
吾傾lu..........
886..
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| |
分類: 未分類 |
而家好攰牙>/\<''
琴晚12點幾番到屋企__*唉....
今朝仲6點半起身@@''
好攰好攰___=]
今日派卷牙__))
lUnCh______
見到陳+威__=]
佢幫一個阿叔=]
個阿叔D好似橙既野LOOK哂出黎- -
最初以為佢踢緊波-3-
見佢幫佢手^_^ -]]
其實佢幾好人____^3^
PE___踢毽__悶悶__同D男仔一齊跑= =
放學__*
又見到陳+威同E毛__
冇啦啦又俾佢話==
過份__
等左咁耐__>>終於調位(...)
但系篇篇要我坐喺豆釘後面---
唉..點解咁架..
今日好開心,,,=]
恩為___嘻嘻,,*吾講-]
 |
| DoWe_dOwE |
分類: 未分類 |
而家好攰牙>/\<''
琴晚12點幾番到屋企__*唉....
佇朝仲6點半起身@@''
好攰好攰___=]
今日派卷牙__))
死哂__嗚嗚嗚**
仲有一科肥左............><><
今日見到陳+威__=]
其實佢幾好人____^3^
不過__*
冇啦啦又俾佢話==
過份__
等左咁耐..終於調位..
但系篇篇要我坐喺豆釘後面..
唉..點解咁架..
吾打......
冇MoOd |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 73 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|