呵呵呵呵___*
所以話屋企我大哂就系咁解---3---
我都系開得電腦___yEah=]
不過每次一個鐘___*----*
我琴晚又同臭橘傾左勁耐電話__=))
我今日同熙哥哥傾___,,
#o〔傻熙o﹌# - 說:
........咩你成日都同臭咩...傾電話
哈哈哈哈_____
*臭茄の記《I Love♡ BB Jan》◆*]友誼是﹏【獨一無二】◇ .°_﹏+°×╳ ||°♩♪♫♬★〰﹏❤ 說:
系牙...
*臭茄の記《I Love♡ BB Jan》◆*]友誼是﹏【獨一無二】◇ .°_﹏+°×╳ ||°♩♪♫♬★〰﹏❤ 說:
日日都傾架..
佢好無奈牙__*
仲有小小呷醋___ =]
我成日一路同臭橘傾一路叫臭橘問佢野___
#o〔傻熙o﹌# - 說:
.....你地仲要問d問題唔知係邊個問先屎
哈哈哈哈哈哈^\/^嘻嘻___
琴晚打左俾佢牙__))
同佢講左DD野___^^*
XDDDDDDDDDD!!!
吾豬點解呢..__
最開頭﹏﹏﹏#o〔傻熙o﹌# - 邀請您啟動語音對話,您要接受 (Alt+C) 或拒絕 (Alt+D) 邀請嗎?
點知____│丨丨丨
#o〔傻熙o﹌# - 已經取消啟動語音對話的邀請。
-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-
唉唉唉唉唉唉唉XDDDDDDDDDDDDDDDD
屎啦啦啦!!!!!!!大把HW未做=3=
唉______吾打LLLuuuuuuu
|