◆||*﹎●' °﹏+°×╳ ||°♩♪♫♬★〰﹏。
"◆||*TODAY﹎●"IS__DaY D×╳ __=]
今朝KaI 子儀冇啦啦打俾我-♫-"問我番學未*=)本身想答佢未"畢過見冇野做米同佢一齊番羅*
番到學校__差D吾記得去LoCkEr捰IH書
勁悶甘上MoRnInG ReAdInG ScHeMe_))冇啦啦鍾SiR黎左=]叫左我出去
問我"莊源源佢有Se7eN甘多次冇去打功課,,究竟點解=]]
佢問我我問邊個牙"莊源源又冇番*__)
我同阿SiR講__叫佢俾蔡文KiT做=]源源都吾識打字_//
之後叫左豆釘出黎[*~*]佢竟然吾肯做-♫-"真系__唉*
入番去,,勁無奈甘做英文工作紙@@"__勁快DO完
之後IH__落去上堂*"今日要做一D貧同富既野*
我地3個人做貧__*唉,,陳志MaN真系吾識做_____豬!
上左兩堂*完左__上番課室◆||*一入去就打鐘*]時間真系過得快--
轉堂__D男仔玩DT戈D水松板∼亂甘掟**呵呵-O-"__掟左出街_"糯"哂
仲俾湯SiR捉到正__"WAKAKA∼∼∼無奈__陳于KiT起身自首-)俾阿SIR鬧左一陣*)
上堂__今堂都冇甘悶**算系正常小小__起碼我冇釣魚
上完__YeAh yEaH∼家政=]今堂煮野------整*奄列*~
同伽伽一組*-*_]打雞蛋__勁好玩*
煎野__洗野__勁多野*,,不過>>勁好玩__愛爆家政>_<"不過我下年都系會揀修DT-口-"
上完**伽伽臭K佢地同我去屋企**之後佢地喺公園等我_))我地一齊番學校@@"行海邊番--勁好FeEl
番到去..英文__好野--可以轉班.........
唉*****好眼瞓..吾打啦
|