BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


RaInInG DaY.. 分類: 未分類

琴晚行雷..好恐怖..

瞓喺床道..諗到一個人..好掛住佢...

吾知幾時先可以同佢傾..電話又吾開-口-"..唉..

今朝又落雨..有時都幾中意落雨架..不過有時又好憎...

一番到學校..就聽中央廣播..好悶..不過..又俾我聽到一個好開心既事..

我地學校搞左個舊衣回收..我地最初都好似冇乜反應..

但系因為後尾阿sir捰左d衫黎..所以我地班好多男仔都帶左..

今朝呂sir話..今次暫時舊衣回收最多既班系1B..

呵呵..勁HAPPY呢..所以而家D反應幾好..日日都有人帶左..

早讀..大番薯又冇番..鄧SIR代..吾知邊個黎..

D男仔話系新既體育老師....好KAI..好串咀..

英文..佢又番左..唉..仲以為佢吾番..

兩堂都勁悶...=3=

小息..因為我吾記得帶LOCKER鑰匙..所以有兩本書捰吾到..

問A班借..唉...中史..溫中文...

MATHS..好憎KAI子鋒牙..成日都搶我件冷衫!!!

上堂又同伽伽傳情信..佢封封都俾我睇下..問我掂吾掂..

佢好明顯系玩伽伽啦..好過份...

LUNCH..我同臭橘伽伽莊哥哥妖姬去捰蛋糕...

臭P生日啦..!!!!!!!

IS...成堂溫豬....背詩..好簡單姐..即日都背到..

CHIN...默書..好采吾難..應該....岩哂..

之後..管樂..我幾堂冇上..不過都跟到..好過連瑤瑤..

佢吹黎吹去到吹吾到..好采我冇吹錯姐.....

之後..落去搵臭P佢地..我地去左食野.....

之後..妖姬帶左我地去女更衣室影相-.-

之後..又見到手球班人...練球..KAI子鋒..E毛..陳+威..=3=

之後..就同臭橘去塔車..臭橘問我點..我話冇乜野....

問我有冇掛住佢..我話有..仲好掛..唉..

佢問我點解.....唉.....

打吾通呢.......打左N次啦..>3<..

好掛住你牙.....

 

2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


臭P聽日生日啦... 分類: 未分類

今日..7點俾媽咪叫醒..琴晚好夜瞓牙..好眼瞓..

行行下聽到周祝叫我..-3-就同佢一齊行..

一番到去..臭k就吱我..-3-

又要上週會..悶悶..聽miss shek講故仔..

之後上番去....全班一入去就即刻開冷氣..我冇着冷衫牙..

仲俾kai子鋒捰左去着..=3=要消毒牙><..仲要用1比45=3=

is..調位..嗚嗚..冇得同kk坐..

仲要同淫剛坐埋一齊...一同佢坐就諗番之前點俾佢整..

好嬲牙><><><俾佢睇到><><

低佢見訓導架..甘鹹濕..!!!!

仲要同佢同一張枱..吾同佢一齊做實驗又俾老師話我地女仔吾合作..

好無奈囉-口-"..O哂咀>O<"

睇書..《 戀上鄰坐的你 》..點知俾阿SIR收左..-.-無奈..

成堂都悶爆...................

小息..阿SIR叫左我落去...同我講左D野=O=..

都吾知關佢老婆咩事-.-甘中2插咀.....

中文...MISS系甘鬧D男仔..我地4個女仔真系慘..俾D男仔包圍哂..

MISS差D連我地都鬧埋.....

上上下堂..老師冇啦啦作左個句子..

十一月二十四日是小明爸爸的死記.......哈哈

十一月二十四系臭橘生日..笑死我地..

英文..阿sir一樣都系遲d...到佢黎左..

做左個QUIZ..勁簡單..不過睇番又錯左幾個-口-唉..

第一堂完左....照平時一樣..又走堂..我地就喺道玩..

我終於搣到次煒啦><好HAPPY..不過佢好似冇乜反應..

佢地搞緊斷背..好嘔心..........

LUNCH....差D落雨..番吾到..

番到黎..曾公公踢起臭K件裙..可惡..嬲到我同伽伽打佢..

可惡牙..甘賤格..我都試過啦..所以勁嬲牙..好可惡牙..男人好賤格牙..><><

MATHS..講數...

ART..默書..我竟然吾知..

不過12個都俾我岩左8個.......

完左..我地去訂蛋糕..因為臭P聽日生日啦..13歲啦...

好HAPPY牙.......

聽日LUNCH慶祝......

我千奇吾可以吾記得帶張單牙.........

我地喺朱古力上面寫左..PP生日快樂 LOVE U 4EVER..><

不過聽日LUNCH要去左吹..真的愛你..俾黃SIR聽先牙..

唉..聽日又要練..MY吉..><><

之後又落雨.....唉....

手球隊D男仔..好屎呢..得陳+威好D..我覺.....

MY吉...MYMYMYMY吉.......

5點半..我地番去...莊哥哥送我番去..之後佢去新港城..

佢話..豆釘會喺F2下學期會標高..仲會高過KAI子鋒..

我都想睇下系米真呢..佢而家先1米4幾..要高過KIA子鋒米要高過172-.-

背書啦..................

唉...................

 

 

 

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


◆〝__* 看見 我 打 在 屏幕 的 字 ,, 看不見 我 掉在 鍵盤 上 的淚×°||_[]!-|| 分類: 未分類

甘朝..起左身都好眼瞓-口-''

吾知點解..食完野..就開機...

諗住做家政份報告..畢過..我乜都諗吾到..

淨系打左家政兩隻字........

唉..仲未做哂功課添-O-”望到D功課就好無奈><..

同熙哥哥傾計.....心情都好D-3-....

諗番琴晚..真系有D吾捨得..

如果吾系琴晚甘攰..我一定吾會甘快收線..

一路做功課一路傾..吾知點解好似做得好快..做左兩張NEW CUT..

MATHS都做左...差IS同作文...

甘快又要番學..3日好似冇放過甘..=3=

而家吾知點解好吾中2論壇果個吳家潤牙..

佢好乞我憎牙..番學見到佢同怪嬰就已經冇眼睇..

而家仲要喺壇道串我..甘夠膽..佢同佢個肥細佬一淡淡..

兩個都系甘乞人憎..如果下次俾我喺利安見到佢地我一定XX佢牙..

我個班都冇人敢串我..佢邊位牙!!!!..好過份牙..........

要努力牙!!!加油牙臭KK!!!一齊加油牙...!!!!!!!!!!!!!!

聽日DAY E LU..又要上ART..-3-3-3-3

後日DAY F默書..D野背都未背=3=..

我諗我on多陣就off lu..你仲系離開..吾知add吾add你好..

想同你傾又驚阻住你..▲-!!..*想接近你 〃+又*不敢打擾你+ !|\!!】

.....................

_`';:*"★-我 是刀子嘴豆腐心×°||``其 實要哄我多麼容 易...!\◆°

[|*x'°'`◆雖然我只是你身邊一個【小配角】 但我哭得比主角更多*,`|'||﹏

得你一個可種壞我 牽你手怎麼算是傻 沒有想得那麼多
得我一個都撐得過 艱苦經過必須走過 還是我未成熟過

連綿日夜來探訪 我躺在留院的病床
不需要化妝 睡在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你能捱下去 我再帶你看月光
全因你不捨不棄 更費盡心機 但我未愛得起
我很需要你來為我打氣
你逐字逐句的浪漫串起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把戲
維護我亦全是你 直到最後一口氣

得我一個都撐得過 艱苦經過必須走過 還是我未成熟過

連綿日夜來探訪 我躺在留院的病床
不需要化妝 睡在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你能捱下去 我再帶你看月光

全因你不捨不棄 更費盡心機 但我未愛得起
我很需要你來為我打氣
你逐字逐句的浪漫串起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把戲
維護我亦全是你 直到最後一口氣

無論我到了哪樣年紀 仍會那麼的使我記起 全因你
不捨不棄 更費盡心機 但我未愛得起
我很需要你來為我打氣
你逐字逐句我都一一記起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把戲
維護我亦全是你
直到最後一口 氣



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...