BaBi2 JAn :)
LOVE
2006 年 2 月 14 日  星期二   雨天


今日係情人節...*** 分類: 未分類

今日落雨呀 ..搞到番學氣氛好似唔係幾好..終於都唔洗上英文堂..不過一開始就有一堂悶到爆既早讀堂..跟住又上左兩堂好悶既maths堂..小息..發生左一件對其他同學都興奮既事..不過對班入面3個同學就唔係幾好..今日係情人節 ..我收到兩個朱古力..巧kai心呀...中文堂..冇啦啦俾miss話==”..中史..瞓左好內 ..IS堂..嘻嘻..好玩到爆..唔但只唔洗上堂..仲有死姣佬黎代課..想玩死佢呀..頂佢個肺..串到死..淨係識得蝦女仔..搞到廖嘉慧喊..>W<..又到食飯..點知唔記得拎啫..又唔記得拎運動服..真係乞仔..唉..不過..好采..都唔洗遲到..普通話堂..唔使講..又係悶到死..終於等到PE..去左禮堂做體操..又要一字馬..又要倒立..又要踢腿..做到我暈暈下..做完之後我地去打羽毛球..廖嘉慧自己打自己..成支球拍飛番落自己個頭..嚇親我 ..落堂之後..番課室拎書包..原來羅志煒都好醎架>W< ..PP,,KK,,伽伽個個都唔得閒..所以同歡歡一齊番..番屋企之後..沖涼..做功課..MSN..食飯..瞓教..。。。。聽日見..886..

2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


.. 分類: 未分類

..我又要番學啦..好采..今日冇欠交..本身仲以為大番薯冇番添..點知..唉..又俾我見到佢..講左成堂廢話..終於都可以唔洗喺課室去MMLC..點知==”個死大番薯行錯路..頂佢個肺..熬左兩堂..終於落堂..音樂堂..決定左唱真的愛你..對我黎講都冇乜所謂..IS堂..無聊到爆..等左咁內..終於到LUNCHTIME..等埋周祝一齊番去..點知佢同我都食得好慢..所以佢媽咪就開車送我地番學..唔洗兩分鐘就到左..番到黎..又要上我最唔中2既普通話..不過唔知點解今日咁大膽搣左豆釘一下..聽日就係情人節..但係今日莊哥哥就送左一盒朱古力俾我..好開心呀..以前情人節D男同學會送星星..今次都係第一次收到朱古力..聽日就係情人節啦..好唔開心呀..諗番上年2月14日..就覺得..唉..聽日都唔知點過..得D女同學陪我..仲記得上年情人節係星期日..好掛住班小學同學..好想聽佢地講笑話..今日kai子鋒..搞到我好煩..不過為左柯伽伽我都要做.唉..今日見到e毛..有時..真係覺得佢好..講唔出咩..不過總之有一種好奇怪既感覺..我要去準備心情面對聽日..886..

2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


又係一個無奈既日子.. 分類: 未分類

今日我9點幾起左身..10點番教會..跟住去左M記..食完之後..爸爸唔知點解買左個渣汁機..又買左好多粒橙..跟住番屋企玩個部野..渣左4粒先得1杯..玩完之後就做功課..同SOSO&莊生傾左一陣..好無奈咁俾莊XX屈我..仲用''''曾藝你出賣我''''黎做頭像..好無奈呀 ..又係一個唔信我既男仔..唉..做中間人真係好辛苦呀..過左冇幾內..我細佬去左人地屋企玩..番黎之後..佢同我講話KAI子儀喺排球場打波..叫我得閒落去..我好奇怪..點解佢識我細佬..我又唔係同佢好熟..所以我冇去..我又未做功課..好唔得閒呀 ..今日講住咁多先..因為仲有好多功課未做..聽日先講..886

 

我都冇心話你架0.0不過只希望你改番個頭像..



janngai
暱稱: LOVER BLYTHE*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
XANGA*FAITH HOUSE
XANGA*FUNG
XANGA*KATY
XANGA*KWAN
XANGA*LOLITA
XANGA*SOPHIE
XANGA*YU
◆*FrIeNds`c!uB=...