今日落雨呀
..搞到番學氣氛好似唔係幾好..終於都唔洗上英文堂..不過一開始就有一堂悶到爆既早讀堂..跟住又上左兩堂好悶既maths堂..小息..發生左一件對其他同學都興奮既事..不過對班入面3個同學就唔係幾好..今日係情人節
..我收到兩個朱古力..巧kai心呀...中文堂..冇啦啦俾miss話==”..中史..瞓左好內
..IS堂..嘻嘻..好玩到爆..唔但只唔洗上堂..仲有死姣佬黎代課..想玩死佢呀..頂佢個肺..串到死..淨係識得蝦女仔..搞到廖嘉慧喊..>W<..又到食飯..點知唔記得拎啫..又唔記得拎運動服..真係乞仔..唉..不過..好采..都唔洗遲到..普通話堂..唔使講..又係悶到死..終於等到PE..去左禮堂做體操..又要一字馬..又要倒立..又要踢腿..做到我暈暈下..做完之後我地去打羽毛球..廖嘉慧自己打自己..成支球拍飛番落自己個頭..嚇親我
..落堂之後..番課室拎書包..原來羅志煒都好醎架>W<
..PP,,KK,,伽伽個個都唔得閒..所以同歡歡一齊番..番屋企之後..沖涼..做功課..MSN..食飯..瞓教..。。。。聽日見..886..



|