janusyoung's diary
這是我跟蒙小5Baby的秘密
janusyoung
暱稱: missyoung
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心的消息
掛着你們
2006-09-13
6B的同學好嗎?
好悠閒
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


6B的同學好嗎? 驚訝 分類: 未分類

各位親愛的6B同學仔,你們好嗎?

開學已經一星期了,忙得我不可開交呢!

你們又忙嗎?現在是溫SIR教你們中文,習慣嗎?記住唔好放棄呀!我支持你們!!!

我現在是我校三年班班主任,他們都好乖,好聽我話,但當然,就無你地咁精靈啦!

保持聯絡呀






訪客留言 (返回 janusyoung 的日誌)


Queen2 於 2006-09-30 05:06 PM 發表:
楊老師:
溫sir默書時講得好快呀???我差少少全無寫唔曬???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queen2 於 2006-09-24 03:06 PM 發表:
楊老師:
你知唔知我係who???
我好掛住你呀!!
你係邊間school教呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crazyloklok 於 2006-09-13 06:33 PM 發表:
哈佬wo~楊老師=﹏="

知唔知我係邊個-"-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sinying1234 於 2006-09-11 10:37 PM 發表:
楊老師,
你做左3年班既班主任la,
好勁呀!!!
你同d老師相處得好嗎??
係咪好掛住我地呢??
要多d打日記講你既近況俾我地聽呀!!

溫sird功課好難做呀/. .\
/\
有d要寫新聞社評呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sherrylili 於 2006-09-10 08:32 PM 發表:
我地會努力嫁~~你都要呀~~
我地一齊努力,好嗎???

我知道你係三年級班主任=]
佢地雖然無我地咁精靈,^v^~~
但係佢地得唔得意嫁???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sheung1 於 2006-09-10 03:38 PM 發表:
楊老師,我地好好丫~
m...溫sir 教!?...都有少少唔習慣架~~
佢比果d功課多d咁囉...
仲要有抄書tim 喎~
唉~唔鍾意抄書丫...=..="

o...楊老師~
原來你而家係三年班班主任丫~
咁繼續努力吧!!

55,保持聯絡丫!! & 多d黎打(日記)喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]