各位親愛的6B同學仔,你們好嗎?
開學已經一星期了,忙得我不可開交呢!
你們又忙嗎?現在是溫SIR教你們中文,習慣嗎?記住唔好放棄呀!我支持你們!!!
我現在是我校三年班班主任,他們都好乖,好聽我話,但當然,就無你地咁精靈啦!
保持聯絡呀