各位6b同學仔
今日無端端落鬼咁大雨,搞到我全身都濕晒,連頭髮都濕埋……
如果教統局可以早些決定紅雨,便好了。
你地覺得溫sir俾d功課好難做呀?咁你地有無問佢先?佢又有無教你地做先?
作文又點呢?幾多分呀?
繼續加油呀!