| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
```2007 年 3 月 24 日 星期六 `'多謝你黎睇我既日記牙!! >口<* |
|
[[゚ PIANO...*﹏" ]] | |
今日10點先起身....SO TIRED!!! =[[
11:45落左樓下學PIANO....
唔識..搞到俾MISS話..T3T"
不過...我今晚有PIZZA食就補番數啦!>U<~
YUMMY..YUMMY*
==============================
P.S. 相簿有相睇...!* =]]
```cm...plz!!=]] | | *我打既時間..::2007-03-24 03:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你唔須要知道的人 於 2007-03-25 08:02 AM 發表:
|
網主回覆
吓....??你邊個呀??仲有..我欠你D咩呀? >3< Posted at 2007-03-25 12:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Someone 於 2007-03-24 06:37 PM 發表:
其實有pizza食咪好囉!!
咁正.....
(我係.....)
|
網主回覆
你可唔可以話我知你係邊個?? Posted at 2007-03-24 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
隨時俾jasmine打既人 於 2007-03-24 05:58 PM 發表:
嗱.... 喺個blog係唔可以講D咁俗既...
你講嘅!!!!! 咁會教壞細路ge~~
|
網主回覆
4眼雞丁...小心d講野...  Posted at 2007-03-24 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Someone 於 2007-03-24 05:42 PM 發表:
|
網主回覆
請問你係邊個?? Posted at 2007-03-24 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JaMIE....]* 於 2007-03-24 05:39 PM 發表:
你5用 XAngA....
我好令...-相...
|
網主回覆
....冇野好講
Posted at 2007-03-24 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
隨時俾jasmine打既人 於 2007-03-24 05:29 PM 發表:
|
網主回覆
你食屎啦!! Posted at 2007-03-24 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|