````Just {Believe} ME...=]

 

jasmine1994
暱稱: |▋*JasMInE__•●
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
* ..゚‖ ╳ 派成績表...
* ..゚‖ ╳ hapi..."...
* ..゚‖ ╳ 第二日.....
* ..゚‖ ╳ 派卷..."...
* ..゚‖ ╳ 番學..."...
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*Coby..."
`*Suey__}}
`*Winniiie__]
`'Alvin..."
`'BoBo...=]
`'DorIs..."
`'GaRY..."
`'Jamie..}}
`'JaSoN.."
`'KIM..=]
`'NaNCy...*
`'ReBeccA..."
`'RoNnIe__"
`'RoSannA..."
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 23
今日人氣: 9
累積人氣: 1122
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

```2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天                               `'多謝你黎睇我既日記牙!! >口<*



* ..゚ ╳ 派成績表...‖﹏"

今日又要番學....*派成績表!!! >3<"

係我地班考第4...同上次1樣!!!

全級就第39...."

丹丹曉怡刀好勁牙!!

丹丹就考第1,,曉怡就好似係第2..=]*

佢地攞咩獎刀係一齊,,果然係Best f.d.!!

太巧啦!!牙媽話我如果考到全級40名以內,,就送電話俾我!!

佢地個個刀叫我買iphone.....勁無奈囉!!-口-"

我地班有2個人留班....

好慘牙...!!

``你地5好5開心牙!!要+油牙!!

F.2...

*{F.1B} 88啦!!

5知我會同D咩人一班呢??*

希望有你地啦!!!-v-

 

```cm...plz!!=]]

*我打既時間..::2007-07-13 05:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 jasmine1994 的日誌)


..... 於 2007-07-15 03:25 PM 發表:
算啦~人地講錯野,就冇為講囉
如果5係人地係勁囉臭架 kukuku....
仲有你講緊邊個佢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



※RonNie 於 2007-07-15 12:33 PM 發表:
曉怡佢係全班第3啊~~
sam 就第2~~
你全年既總成績既全級係幾多??
如果最尾個NO.係1/6就MAYBE去2A,2/7就MAYBE 去2B,3/8就去2C,4/9就去2D,5/0就去2E~~
不過可能唔係嫁,MA CHAN 講過可能跟呢個,可能抽籤嫁~~
不過點都會有D係我地班既~~
不過想唔想同佢同班就....哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]