| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
```2007 年 6 月 27 日 星期三 `'多謝你黎睇我既日記牙!! >口<* |
|
* ..゚ ╳ 番學...‖﹏" | |
今日10點要番到學校...我9點7先出門口..幾驚遲到,,好采無事...}} /\v/\´´
*個死人Ms.Chan又係到講班務,,我都冇咩理佢講咩......(佢真係好煩煩煩煩煩煩煩煩牙!!!! @@")
經住就*培英文化盃~ ```Nancy佢地好激動__?!
放學lu~~
我去左M記食...跟住就番屋企啦!!
今日都係咁悶既...??
____________________________________________________________________
玩5到跑既???? 
```cm...plz!!=]] | | *我打既時間..::2007-06-27 07:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|