| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
```2007 年 4 月 27 日 星期五 `'多謝你黎睇我既日記牙!! >口<* |
|
* ..゚ ╳ 嘻...‖﹏" | |
多謝RONNIE*既CM
呢家大家想係我個QOOZA聽咩歌同我講呀...!
我會盡量用你地想聽既歌做背景音樂嫁!
當然大家要多D上黎啦! 嘻...! >3<"
__________________________________

```cm...plz!!=]] | | *我打既時間..::2007-04-27 07:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
KiM* 於 2007-04-29 10:49 AM 發表:
我好鐘意你個blog呀, 都幾得意, 唔知你有冇"愛你還愛你"呢? 有就做背景音樂啦, 我好想聽! thx先~
|
網主回覆
*55... 硬係有啦.....不過5會呢家咁快轉,,因為我諗大家都想聽多陣"花香"先! =]
____________________________________________________________
p.s. 大家想唔想我係5月個陣轉個音樂做 *JaNicE...>ww< (我最鐘意既singer!!)既"愛你還愛你"呢??
想就同我講啦...! *( 不過要多過2個人...! >3<) Posted at 2007-04-30 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|