2006 年 5 月 30 日 星期二
哈哈哈..幾百日都冇打日記囉!!!唔得閒打呀....好多野要做..又做家課..又溫習.. 好心係考試前就唔好比咁多功課我地做啦!!!>"<真係呀...!! 琴晚訓訓下覺...周身都旭唔到..真係好恐怖..好驚...我可以張開雙眼..我想講野..但係用盡力都講唔到...想旭又旭唔到.. 果下真係好驚...我不停咁爭扎...係咁既情況下...我係爭扎之中只可以唱詩歌...差唔多成分鐘...果種感覺就冇左囉!!! 當我冇事果陣..真係好想打比人同人講...等我冇咁驚..不過果陣已經成1點...我廢事嘈醒人..所以自己一個人好驚咁慢慢訓著左囉!! 開頭以為比鬼"扎"..原來唔係...佢地話係壓太大...呢排又考試...又煩呢樣果樣...!!唔怪得會咁樣啦!!! 係時侯要輕鬆一下啦!!!"講就容易..做就難"...盡量放低...諗少d野...盡力考完個試先... 今日既英文堂好好睇...辯論果陣...正..由其係嘉勝同呀朗果part...正到爆...笑死!!miss楊又成日講錯野... 放學留低左練話劇...練到半同水咁...唉..>"<呢個話劇...都係當放棄狀態嫁啦!! 社會堂見到miss顏好唔掂..不過佢既好朋友miss張黎睇佢,..仲買埋野飲..係我地個課室坐左陣...陪下佢.. 雖然我唔係佢地..但係我可以感到一個好溫馨既情面...我諗呢d就係叫做朋友既定義... 我一直享往既朋友生活就係好似佢地咁....!!!可是............ 中史堂勁留心咁聽佢講書...呀麗都係...!!嘻!!要比心機啦!!! 放學走果陣同孖仔呀麗一齊走....揚請係新地....勁樣衰...叫左4杯新地..跟住唔記得比錢...樣衰到爆呀>"<雞咁腳走呀!!! 果個呀嬸比果d新地空心既...好快就食完左囉!!真係衰...>"<返到家...訓覺... 哈哈...聽日係3重日子... 1:我細細妹生日 2:端午節 3:海神號上影 不過我聽日都冇咩特別野要做..溫書囉!!!仲有呀..過左聽日...玩埋聽日...踏入6月就唔可以開電腦玩啦!!直到考完試... 咁我地4姊妹都可以專心溫書!!!...考完試後又係一條好漢....我已經plan好晒考完試有咩野做嫁啦!!! 考完試後..我諗好多問題都要解決....我一定要盡情咁玩..盡情咁食....將唔開心既野忘記..!!!!!!!!!!!!!!!!!!