2006 年 6 月 4 日 星期日
好想死呀..日日係咁溫書啵!!!搞到我周身酸痛...又冇咩胃口>"<!!!辛苦到爆囉!!晚上又訓唔著覺。 有d人就好啦!唔洗溫書(溫少少)就可以拎到好既成績.我就要好比比比比比心機溫都未必拎到好成績! 一個人叻唔叻.一早已經由命運決定左.冇得改變既事實!!!冇得怨天尤人... 最後一次考試..我地真係要努力d啦!!!唔好再成日掛住玩啦!!<講緊某某某某人>!!! 知道自己唔得既野..就更加要努力去爭取.....做到得...做到好為止....人生存唔係就係為了這樣嗎??? 小芝格言:假如付出有回報的話...一切的辛苦有再所不計。 最後送上一首歌比大家...好好聽呀!!! 占星術 作曲:伍樂城|填詞:鄧麗欣|編曲:伍樂城|監製:伍樂城@RNLS 記得一次 你的好意 全部也輕易 可會知 再可一試 你的心意 其實沒太多意思 仍迷信星座 今天知道他愛我幾多 如何進一步 版本真太多 答案從來沒結果 *誰人在挑選 誰人又心酸 白羊遇到最愛卻一再兜兜轉 情願 醉心天蠍也怕太無緣 時間耗盡愛戀* #明明在計算 為何被識穿 明年預計你與我事情沒法兜圈 寧可 無謂一拖再拖我 時間已証實不相襯 太僥倖 忽然 發覺越來越未靠近 (當然 這個是殘酷教訓)# 誰說看星座 可將一切知道會更多 忘卻要幫助 公開這結果 刺中病源沒法拖 REPEAT*# 如若要讓愛難道不甘心 REPEAT(#)