2006 年 6 月 9 日 星期五
今日係中3最後一日既上堂日..之後就考試...有D活動周咁做下啦!!! 為左慶祝今日....個天專登落大雨..比個黑雨我地..不過黑雨都係冇咩影響力...!! (呢篇日記係係電腦堂打既!!!)正正式式係考試前最後一篇日記.... 話咁快又過左一個學年囉!!!之後大家就分班....哈哈...唔敢想像日後大家會變成點樣囉!! MISS LEE今日係早會叫我地祈禱..諗呢咩呢年來既同學..有咩野係值得感謝既??!!嘻!!我諗有啦...... 唔知點解....今次呢個考試比平日果D冇咁緊張....我靜係諗住考完試去邊度玩...邊度食....!!咁我就覺得好開心啦!!! 但係我今日完全唔覺得係臨學期尾既感覺囉!!!唔知點解呢??真係奇怪!!!!!!! 一時之間諗唔到有d咩野可以寫...!!?我好想專心去溫好我既書...但係好似唔係好集中咁... 唔通我真係要敗係呢次考試既手上?!!我唔想呀...!!!心情好複雜.........;.[.][;;'.;,.'.'%^&* 流淚撒種的、必歡呼收割