2006 年 6 月 26 日 星期一
今朝10點鐘起左身...起左身之後去逸東飲茶..哈哈!!我住左係度咁耐....都係第一次去飲炸.. 係咪好樣衰呀>"<....d野都唔係話好好味姐...都成舊幾水....不過好飽.... 食完返家..玩電腦....冇咩野玩...聽英文cd..聽英文歌....呢排做既野都係圍繞住英文...學左幾隻生字.. 跟住到妹妹玩電腦..東東就來囉...佢關左tv..咁我又睇外tv...放左假咁耐..真係第一次睇tv睇左有幾個鐘... 平時睇10分都冇...我冇咩睇tv...睇""少年呀虎"”...係vanness做嫁....勁令仔呀.... 講佢打拳..同埋一個miss拍拖...好好睇呀...!!女主角唔係好令...不過男主角真係勁令仔...型爆... 見到佢咁大隻既身軀..又令仔....真係爆有安全感呀...!!!做佢條女既真係開心十世啦!!! 一路睇...有d情境睇到我差d喊...好感人嫁!!!由其睇佢地2個咀咀既時侯...佢真係令仔到人都想為佢而死呀..!!哈!! 原來一個人既樣...真係好緊要!!!不過始終都係心緊要d...佢對你好..咁就乜都低返啦!!不過心又要睇...樣又要睇"~ 仲有佢果種不屈不杇既精神..真係好想叫人更加去愛佢...係咪誇張過龍呢??哈哈哈~ 睇完...4點15分..就同晶踏單車去富東交電話費..電費...交完5點就返到家囉!!!返到家...跟住又打電話吹水.... 吹到7點幾...又食飯...食完飯...打比佬如叫佢打牌..跟住佢又話唔想打,.,落街吹水..叫左琪同肥... 落到去果陣我買啤牌...等埋琪同肥...就玩啤牌,..我地係舟逸樓樓下玩...點知有個呀婆走過來... 同我地吹水..我地又唔知佢講咩...跟住我地就真係有幾大吹幾大...同個呀婆講話呀見有左2個月..佢好似信咁.... 仲唔知同呀肥講左d咩..仲拎佢既電話繩..又掃呀肥背隻....(你以為佢真係有左咩=.=")...呀婆比我地昆左啦!!! 跟住又話佬如隻耳仔生得令...好采..佢冇講我d咩野姐...!!好低b呀...開頭笑到我地死咁... 跟住我地行左陣..就決定打排球..我就返家拎波....玩左陣..高佬同嘉勝就來...開頭仲打排球...跟住成日都執波...就轉玩數字球.. 勁kai呀...成日陳嘉勝成日懶cat...走多幾廿步...玩左陣...都出晒汗啦..好鬼hot... 玩到11點左右...就全部回家囉!!! 哈,.,.而家呀寶.呀琪.華華返來真好!可以夜晚落街玩.早上又可以一齊玩..真好好好!等我唔洗咁悶! 今晚晚上好開心呀!!!好采佬如呢個提議炸!!!今天以後,我會更加努力去做大家的好知己。