|

2005 年 8 月 5 日 星期五
|
別欺騙我..))* |
今日佬如話唔返工..佢話累喎..唉!聽日我又同佢唔同時間啦..!!冇得一齊囉!!
琴晚去到維康..點知d價錢牌冇晒!!咪今朝去左囉!..9點幾就同寶去左囉!!
去完返黎睇孫悟空囉!!!好鬼慘呀..見到佢係度乞食..!!*
跟住睇""十月初五的月光""大結局仲正呀!!好采我聽日返工..今日岩岩做晒姐..
如果唔係又搞到我心掛掛嫁啦!!我做野果度..有時都會播下呢出劇既主題曲嫁..!!幾好聽牙。
今集先係最慘...睇到D馬尿係咁流...從來都未試過睇一出劇喊左咁耐嫁!!
一個人可以為對方犧牲咁多..証明佢都好痛錫對方啦!!!我覺得文初同埋QE咁樣做好傻~
令到君好誤會左5年...咁樣做唔係犧牲呀..!!係愚昧!!雙方都要受咁大既傷害..咁樣好咩? 值得咩?
點解唔正視個問題.,,,,偏偏要忍瞞對方咁多年呢..?唔痛苦嗎?實在太傻太傻!!我唔讚成呢個做法呀。
我有時諗..你係咪低B嫁..做戲姐..都係假嫁啦!!喊黎做咩呀???唔關我事嫁..
D眼淚係咁流..控制唔到..**咁都喊..真係好傻好傻。比呀妹果D睇到你喊..仲會笑你..
果陣時仲魚皮呀!!!所以我忍得都忍..廢事比D呀妹睇到..(不過大多數都忍唔到)
睇完電視..爸爸話同我地出荃灣..佢要去銀行..我同呀寶就出去先..點知爸快過我地到茶樓啵>"<!!
等左咁耐都未有點心..原來冇落到單!!唉!又要白等...。一去到茶樓..我就諗返我做野果度..
我會好留意D人點樣做野..同埋佢地D服務態度..同機場比!!相差得多啦。
等左好耐..終於有野食啦!!今餐入我數。(搵到工做...請一餐半餐冇所謂啦...)
食完野去買書..都係唔齊!!跟住又去睇電話..爸話去街市買D野..我地睇住先..
點知佢一去冇回頭..佢返左屋企先..正一死衰人!!今次又比你昆左..哼哼!!!
激死呀..點解要昆我呀..!?我自己又唔係冇$買..只不過上台要你簽名炸..
如果唔係晨早我就自己買左啦!!!總之..呀爸講既野..唔好信咁多..廢事自己失望!!
聽日就要繼續返工囉!!>"<!!又要再辛苦過啦!
咁又係..唔幸苦邊得世間財呢..?????
|
刊登時間: 2005-08-05 10:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|