2005 年 8 月 5 日  星期五  



別欺騙我..))*

今日佬如話唔返工..佢話累喎..唉!聽日我又同佢唔同時間啦..!!冇得一齊囉!!
琴晚去到維康..點知d價錢牌冇晒!!咪今朝去左囉!..9點幾就同寶去左囉!!
去完返黎睇孫悟空囉!!!好鬼慘呀..見到佢係度乞食..!!*
跟住睇""十月初五的月光""大結局仲正呀!!好采我聽日返工..今日岩岩做晒姐..
如果唔係又搞到我心掛掛嫁啦!!我做野果度..有時都會播下呢出劇既主題曲嫁..!!幾好聽牙。
今集先係最慘...睇到D馬尿係咁流...從來都未試過睇一出劇喊左咁耐嫁!!

一個人可以為對方犧牲咁多..証明佢都好痛錫對方啦!!!我覺得文初同埋QE咁樣做好傻~
令到君好誤會左5年...咁樣做唔係犧牲呀..!!係愚昧!!雙方都要受咁大既傷害..咁樣好咩? 值得咩?
點解唔正視個問題.,,,,偏偏要忍瞞對方咁多年呢..?唔痛苦嗎?實在太傻太傻!!我唔讚成呢個做法呀。

我有時諗..你係咪低B嫁..做戲姐..都係假嫁啦!!喊黎做咩呀???唔關我事嫁..
D眼淚係咁流..控制唔到..**咁都喊..真係好傻好傻。比呀妹果D睇到你喊..仲會笑你..
果陣時仲魚皮呀!!!所以我忍得都忍..廢事比D呀妹睇到..(不過大多數都忍唔到)

睇完電視..爸爸話同我地出荃灣..佢要去銀行..我同呀寶就出去先..點知爸快過我地到茶樓啵>"<!!
等左咁耐都未有點心..原來冇落到單!!唉!又要白等...。一去到茶樓..我就諗返我做野果度..
我會好留意D人點樣做野..同埋佢地D服務態度..同機場比!!相差得多啦。
等左好耐..終於有野食啦!!今餐入我數。(搵到工做...請一餐半餐冇所謂啦...)
食完野去買書..都係唔齊!!跟住又去睇電話..爸話去街市買D野..我地睇住先..
點知佢一去冇回頭..佢返左屋企先..正一死衰人!!今次又比你昆左..哼哼!!!
激死呀..點解要昆我呀..!?我自己又唔係冇$買..只不過上台要你簽名炸..
如果唔係晨早我就自己買左啦!!!總之..呀爸講既野..唔好信咁多..廢事自己失望!!

聽日就要繼續返工囉!!>"<!!又要再辛苦過啦!
咁又係..唔幸苦邊得世間財呢..?????

刊登時間:2005-08-05 10:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jayice 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jayice
暱稱: `:*無與倫比 °×`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
情人知己... ...))*
時時都刻刻都要記住自...
Canada幸福之旅... .....
如果時間可以停留... ...
世外桃園
文章分類
全部 (939)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 939
留言總數: 451
今日人氣: 54
累積人氣: 46364
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed