2005 年 8 月 7 日 星期日
想返一日開心既工都咁難??日日都有唔同既新鮮事發生!!件件難受.." 日日都忙到死咁..今日仲on9..真係唔想講粗口都唔得呀..牙!! 佢上次仲對我好好嫁..!今日唔知做咩q事,,! 我都冇錯野啵..果條卜街唔知做咩事..發我脾氣啵.!!我問佢拎d慈跟..佢好惡咁話"冇呀"! 我心諗..你係咪on9..自己唔開心就搵我黎出氣!!!明明有"慈跟"又話冇啵!!on9佬。 我邊有聲出呀..!!只好默默咁受左呢啖氣炸..!!真係想x佢..頂!!真係興過辣雞呀!! 卜你個街呀././我生出黎唔係比你罵嫁..仲要係冇啦啦罵我先興呀!!>"<!! 果個男孩子11點返工!!我家下同佢傾得最多野..我地同個倉做野..自然多野講!! 嘻嘻~今日先知佢叫咩名呀!~倫仔"佢真係我好幫手黎嫁..有客黎!!我就會好自然咁叫佢幫我擺下位.. 而我就沖茶..合作得幾好呀.."不過有d人到而家都冇咩講過野..可能佢地以為我"高鬥"掛>3<" 我成日都唔出聲..講親野都同呀倫講嫁炸..可能因為我地2個都係新人..所以多野傾d掛!!! 哈!!!以後有個人陪下我傾計..幾好..何況佢又唔係難相處呢!!?卡卡!! 今日我先知道有個紅3哥哥都好好嫁..成日問..呢度好唔好玩??做野就幸苦..玩就冇啦!! 今日都撞到佬如同寶寶好次呀..!!嘻!同佬如傾左陣,,比經理見到!!即刻去做野!! 今日4點半放工..係最耐既一次..有200蚊!成日搵個死人釘書機釘住d錢=o=" 我係廁所係度等緊一個好機會,,以後日日放工都係咁啦!!(我比較享受一個人放工,,除左同佬如之外) 不過返工放工我都未試過同佢一齊!!放完工換埋3..上去搵佬如..佢偷左一舊甜品比我食呀!! 番版黃秋生"好人嫁!!成日同我講笑!!又幾好樣..(年齡大既角度黎睇)!!| 同佬如爹左幾句..就走人囉!!陳生見到我地2個傾計..都冇咩話到..只係輕輕打左我個頭一下。 佢都好好人嫁..係呢度..我都遇到5個以上既好人...*(不過真係帶眼識人呀..!凡事不能單靠表面。)