因為,同廖沛渝傾成粒幾鍾呀!!
無緣無故打比我
無非都係想我同佢傾心
今日,非常
因為成班人都唔很聽我講野
竟然唔聽我講,賤精
為左BORD+broing
而氣憤ge我無為左同班廢人講野la
今日廖沛又曬自己D糖喇
今日整唔見一地D書呀!!
何嘉都唔知會唔會嬲我呀
非常對唔住呀
最好朋友係......(高and陳)
廢是一D人講我閒話la(又話唔緊佢呀,唔理佢,驕傲呀,係正我面前扮曬野呀,話我人面獸心呀......)
如果邊條錦做我打扁佢!!
MSN大公開
MSN:[email protected]
yahoo:[email protected]
請多多指教
如果有人想傾心ge話
同我傾下,我係你ge輔導朋好
係好好ge心靈伙伴
我係MSN叫我愛發癲