|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 2006-10-07 |
分類: 未分類 |
今日我去左濕地公園,超熱呀!!
冇乜野睇,剩係見到D貝貝,一D雀仔
不過都去左燒野食,唔錯la
太無奈la
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
中秋節快樂※  |
分類: 未分類 |

中秋節快樂!!
今日同表姐妹一齊過中秋節
因為婆婆做節呀麻
仲想play得開心D
點知兩條某利鬧交
我最鍾意睇le D場面
又唔係鬧交
而且D對白超爆笑;
今日係學校我ga會終於搶番『黎』la
我見到敵人有一種驕傲ga眼神
個個時候我真係好開心 |
|