|
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 係學校呀!! |
分類: 友誼之身 |
我play緊電腦
因為上緊電腦 堂囉!!!
我正教緊人囉(陳綽頤囉)
超悶呀
真想有歌擺係個Blog到呀
仲教緊Flash呀
夜晚在傾喇
再見la
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 冇乜心情去寫呀!! |
分類: 友誼之身 |
成日都俾人話!!
唔like佢(分明係白老師)
junie同joy不知幾好呀!!
聽日就係團契la
好緊張呀!!!
非常期待聽日呀
我心愛ga人都會去呀
不過junie唔去實在太可惜la
唔講la
要搞Blog D野呀
如果江詠彤都去
我恨佢呀!!!!! |
|