不知是否今天下雨 我的心情變得很失落 可能因為昨晚夜睡的關係吧 早上與友人一起上學 途經學校門口 你的存在使我心情較好.....
無無聊聊上完6堂...第7-9堂要做lab..我好想打尻果個黃xx先生(成日係lab做支援果條肥佬)...問佢點做佢正係比番句反問句比我...佢以為咁回答就好醒,好professional.......我小佢,....本身已經唔夠時間做....佢係咁拖延時間....我d高考分低曬啦......
期望高考有好成績!!