4 th Janaury ,2010 新年快樂=] 葉生話我隨時搵佢都得=] You are my best choice=] 都唔知我爭你定你爭我餐飯 =] 仲有壽司我記得=] 大家對123的最後回憶 . 我的回憶 是一家人年代. 大家也走了 . 我也知道 我退出了 . 麥當勞 是我成長中的其中一個印記 =] facebook上傳相片太多會當機=O= 遲D有時間先xD 仲有好多架好想放晒上黎哈哈哈 =] all of yours =] 喂`狄嘉馮嘉梓敏何小姐 唔好走左去呀 哈哈哈 =]