30 th December ,2009
[然後付出多少都不介意豁達]

葉生SMS我.
我答佢好掛住佢=]
佢就黎話我痴線 不過佢依然約我出去仲話我可以打比佢~
我咁識做緊係唔會阻住佢拍拖既時間.
但你一定會係我煩住既人 哈哈葉生 = ]
狄嘉仔你好嗎
馮嘉仔你好嗎
梓敏你好嗎
何小姐請把一月其中一日獻給我
樓生忙做功課 我要乖乖地
跟一位朋友聊天 . 感覺很好 .
讓大家也一起漸漸的長大吧 = ]
食左藥我好眼訓zZzzzZZzzZZZzZZZzzZZZZzzzZZZzZZzZZZzZZZzZZZzZZZZ
|