4 th December ,2009
很少糾紛夠豁達容納兩人 有雙冠軍
hoyufung你同我聽住.
無論發生咩事.請你也要找我.
因為你使我擔心死了好麼.
之前我跟他吵架.
會打給你.
你會話:「佢痴線架?」
你打比我.我一樣會話:「佢痴線架?」
你知道我在擔心你嗎.
不聽電話不要緊.
但.請保重!
原來今日四號.
我也不知道自己其實想時間快定時間慢=O=
我成日覺得做人有責任.
只要不要把責任放到無限大.
我信自己會做到.
原本我將兩個責任放到好大好大.
不過.係樓文皓令我學識點樣縮細一點點.
咁樣做人會放鬆點.
加油!
是我們經歷過的.我們一起重新建立=]
馮嘉你做咩事感慨?想知想知=P
狄嘉狄嘉好多野同你傾=]
梓敏返學keep going=]
聖誕我要搞派對~同屋企 哈哈~
加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我日日打blog.你地識做啦xD
|