點解身邊最好既人要走呀??點解呀??
本來同你仲有可能架!!但係當我昨晚同你講話在一起既時候,,你就同我講話你岩岩又左第2個
你咁講姐系咩意思呀??點解你要咁對我呀??點解呀??唔通你真係咁冇耐性wait我既答覆咩
一心諗住會有機會可以同你一起,,但係你昨晚比咁既答覆我,,又個一刻開始我以經覺得我地以後到冇機會在一起啦!!
主,,可以在一次比我忘記佢嗎??可以在給一個真的是真心真意的男孩給我吧??
同你玩個日真係好開心架!!但又昨晚我以經開始好down啦!!!
點解我仲有系佢地面前扮開心姐,,點解我唔可以做一個真真正正開心既人呀??點解呀??
有邊個會聽我講呀??
我系到祝你同個個人可以開開心心咁一起啦!!!
希望我地以後到唔好再見 |