| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
捕打  |
分類: 未分類 |
9月4日
金日係開始反全日啦!!反去同盧嘉慧傾下計,,打中就一起上去
wait齊人排隊落holl做週會同睇校服樣樣到冇問題,,then上反課室
聽呀sir講書同掉位小息hea,,eng堂冇咩野聽下miss講英文同寫自己英文名
miss有時講野到幾有趣呀??數學同呀sir講書同做數好左中3d數仲記得
食飯d飯ok啦!!膳宿3堂同任志強講左幾句,,問咪d無聊野我一句同佢講小學同你一間
放學同呀堯&嘉恩入華富勁hea,,見到勁多熟人
有ck,,王x恩,,miss辛個班個d,,以前3a,b,d班d人,,巧E&聰頭個d
天日去day camp
9月5日
DAY CAMP
金日入華富wait軒少and呀堯,,7點幾答車去金鍾海富中心8點幾仙到
係車入面媽咪,,老豆&呀sir打梨問我地到咪到左呀sir話左我地幾句,,仲有個仲遲
答旅遊bus去上水上車同軒少and呀堯坐,,同嘉明佢地傾計傾完訓教訓到落車
個地方係中1迎新營去過,,去到聽野分組軒少and呀堯同我一組so good
d game幾好玩不過d rice好難食,,食完又玩,,玩完檢討同寫感受then答旅遊bus
反金鍾海富中心同軒少and呀堯答車走
真係服左軒少佢去邊到訓得着
有d累
好憎某d人囉
9月6日
金日冇咩野做成日係屋企傾msn,,電話,,睇tv&去swim
快d到12點呀??
天日係壞人生日,,不過咪諗到買咩kaka
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
2008-09-02  |
分類: 未分類 |
2/9/08
金日同寶,呀周&梨嘉一齊反學,,8點打鍾上課室同呀堯佢地傾計
8點幾至10點幾到係班入面做班務
小息同佢地一齊
then去禮堂聽廢話,,12:30走得
同呀雪,,呀堯,,寶,,巧b&吳廷軒反去華富中圖有c家車坐so good
係莊月明門口打反入去搵李顯華叫佢出梨接我地入去
個個見到我地到o哂,,同左波子,,李顯華,,miss冼,,miss元,,miss辛,,菁菁,,miss何&陳惠玲傾計
同miss元,,miss辛&陳惠玲傾得最多計
2點幾我地走人啦!!各自反家,,but同呀堯把傘調轉左= = |
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 2008-09-01 |
分類: 未分類 |
金朝郭寶梨左我屋企,,勁傾計9點落街同郭寶&呀媽&表妹答車反學
反去搵呀雪佢地又係傾計,,then去排隊左上禮堂聽野+傾計
聽完上課室坐,,點幾仙放,,放學同郭寶走
我鍾意點咪點囉!!咩到要理,,我中4架啦!!唔係中1,2,3呀??
一d自由到冇呀??我唔想參加個樣係刀要我參加,,比d自由我到唔得
好討厭囉!!
成日話我理樣個樣,,有唔話下家姐同呀妹,,咩到要管我
我想點到唔得,,我係屋企跟本咩自由到冇d fd上梨有講梨樣個樣
生存係呢個世界上仲有咩意義呀??令願死左佢好過啦!!
死左佢咩是到冇啦!! |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
2008-08-30  |
分類: 未分類 |
仲有1日就反學啦!!時間過得好快呀?轉眼間9月1日開始我就係f.4既學生啦!!
又要認識新同學啦!!
得閒一定要反下ccym仙得
以家冇咩野打
wait開學仙左打啦!! |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
2008-08-29  |
分類: 未分類 |
| |
好掛主朗文,,巧B,,呀雪,,宜,,candy,,呀傑,,呀ken,,聰頭
(你地係我的best fd)
誰能明白我(同上面冇關的) | |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|