好來冇打blog啦!!
金日反學同軒反wait左佢好來= ="
早會 "愛是不保留"又諗到d野啦!!中文呀sir冇反做自己野,,攞左軒本書梨睇個名叫"離不開"本書勁好睇
英文數學睇圖書,,數學抄下筆記膳宿miss唔係到,,代學個miss比隻碟我地睇不過唔記得個名係咩,,但好好笑
then睇圖書,,古唔到自己可以用一日時間睇曬本圖書覺得好自豪= ="放學hea陣答車入華富搵芷君佢地
郭詠佢地話條8婆又入左女童
金日中見到尿屎同呀男tim,,同尿屎傾左好多野不過呀男見到我o曬咀^^
以家差唔多日日放學到係同呀雪佢入華富搵芷君佢地,,但係就見唔到佢= ="唉
6點幾去左搵芷怡同呀fun我地又食壽司又傾計7點幾就走啦!!
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
我一直以為,其實我沒有那麼深愛你,我怎可能愛得如此毫無道理??
用一個謊言來結束我們千辛萬苦才能擁有的戀愛,你不覺得太兒戲,也太悲哀了嗎??
想諗在明莊過著開心的日子,,同學們+besf fd們很想諗你們呀??
愛情不等於一切 對不起]我不願能離開這場地'♥♥ `*婷' ¹³¹⁴
|