08:30落街答車反明愛集合,分組同講小小野就答車去"薄扶林水塘"
睇地圖梨行,行1條好張既樓梯上山同adeline帶頭行,行下停下同不斷傾計
行戈時不斷睇下有冇d坐標戈類去到目的地有戈亭比我地坐同放野
then去洗手食我地既午餐"麵包,吞拿魚同茄汁豆"食完又玩,,玩到差吾多3點
rita話3號風球但我地去燒烤場玩未小小野先走,走過時落雨
系咁同Rita&Adeline傾計比Rita話我系佢秘書因為adeline問d野比我答曬吾洗rita答
又講旅行d野rita又記錯日期,,我同rita講你太多野做搞到吾記得d時間同日期la!!
都好快咁落到去左行多段路去答車反明愛
上到去傾計講其他活動同睇電視5點幾走
人生第2次行咁多戈鍾既山
人生第1次落雨行山
整戈活動都吾錯系有d人吾系幾合作咁
整天也累了,,亦是1戈好的體驗!
|