| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
| 放假的第一天 |
分類: 未分類 |
昨日是last day回校上學
上課也是對卷,,聽書,,玩,,傾計,,訓,,食
功課很小中文x2英文x1旅遊x1
放學回家,,435同表妹答小巴去中環碼頭答船去尖沙咀等親愛的舅母
等了很久舅母才來帶表好回家看見細e剛剛生的BB仔很可愛喔^~^不過還沒為他起名
答船反回中環碼頭7號車回家
金天放假了,,不過很悶喔
放假沒有義工做真的悶了一點,,做義工與小朋友玩真的很快樂^~^
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 2009-04-07 |
分類: 未分類 |
MY寶唄:
冇
MY boy fd:
柏佬,,衡,,kevinlee,,呀熙,,蕃茄,,浚仔,,呀東,,蕉仔
MY girl fd:
豆仔,,ck,,巧E,,如子,,viola,,祖安,,呀怡,,雪,,巧b,,wing,,pansy,,彥琪
金日英文堂默書同呀熙系咁笑
中文何sir冇反第1堂miss代第2堂呀sir代睇魔幻王國獅子女巫魔衣櫥
週會吾洗落hall繼續睇,,睇到打鍾
好似岩岩系戲院睇完戲咁,,睇完就散場
去反個次所走人出到去冇來見到carman&wing一路行一路傾
出香港仔買小小野反屋企,,反到去聽佢地講廢話
日日系咁聽佢地講廢話我對耳仔late d就冇la |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
| 2009-04-06 |
分類: 未分類 |
金日d堂過得都好hea...
but全日到系對卷
等派曬d卷先之1次講d成績出梨
老豆我好撚憎你呀??
有著你d咁既老豆噪音特別多架
到吾明點解我生存系呢個世界上整系成日比人話吾好既野
吾會讚下bor,,真系吾明呀??
我同呀媽講野有關你事,,我吾需要你咁關心我呀?? |
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
2009-04-05  |
分類: 未分類 |
昨晚與柏佬在msn裡傾了很多東西
柏佬說得對之前諗中4現在諗中5真的很煩
我心想順利升到中四不等於可以順利地升上中五
呵呵,,因我聰明過度所以知道你們班裡發生什麼事情
以前的3A班每天也很快樂不過到了現在就......
何時在有機會樣3A班的人仔聚一聚呢??
謝謝你曾經幫個我,,你幫助我的事情只是很小
但我永遠也記得曾經有位好心幫個我??
幫個我什麼不說了,,總之謝謝你la......
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
| 統測完畢 |
分類: 未分類 |
金日終於都統測完la
放左學呀怡&呀雪去左置富m記買野
then go to我屋企整酒店d野食野同睇電視
1130落街答車反學上酒店聽人回報
回報完放小息同Giann&Angel玩飛行棋
玩到miss叫收棋
430放學同軒上去答車見到雪3個一起答車
反屋企放地d野收3去沖涼沖完食野睇電視
我的一切以經改變了,,不在像以前的我
快把過往的事一一忘記去吧,,樣自己可以
開開心心地過著我的未來吧
過往實在有很多事發生有被別人屆,,別人令我傷心等等
我真的不想在想了一點也不在想
現在的我很想找人談心事,,誰來做我的最佳聆聽者
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 30 | »
|