班際藍球 4B vs 3A 4B win左
連對自己也沒有信心
我要開始溫書la.. 30號統測,,呢日就測膳宿omg 打死我到要系呢一科到攞分 上學期平均分得個34.93 佢地話仲差5-9分先達到升班標準 so我要系每一科到攞多9-10分就有機會升到f.5
我要以升f.5為目標
你還記得上年的金天嗎?? 我想你不記得了...........
金日早會落左holl 倫理堂校長梨睇堂miss叫答問題我話未寫完then miss繼續講書 英文堂我,,emma,,呀錦,,賓賓,,蕃茄&pansy跟miss mark去5A練話劇 呀錦同賓賓打架個到勁好笑練左一堂,,第二堂miss mark叫我地6丁友去圖書館 hea到2:30一齊上反課室miss冇話我地 數學小測
尋找正能量...
3月14日 白色情人節快樂!!!
沒有情人的白色情人節
願時光保持不變讓我愛你依然