7月8日就係last day la!! 成績表呀??好怕自己升吾到呀?? 酒店仲有2日就補完課la 真係有d想快d知道自己升吾升到呀??
考試卷派曬la不過吾係好理想 都吾知升吾升- - 本來下午有得去做義工架,,不過琴晚姑娘打梨話改左天日同後日 搞到今日下午係屋企悶到死 吾係聽歌就msn個d搵蚊仔sd sms解下悶咁 真係有d想快d到天日呀??有得見姑娘同佢真係好多野傾
這次以經在夢裡遇見你是第3次了 為何只能在夢裡看見你但在現實中很小機會遇見你 這是什麼原因 我還是很想念你,,我還很想跟你說句...... 但是我沒有勇氣去跟你說
反學對對卷 對中英數11點幾放答車去左巧b home 點幾走
琴日同彤彤去左數碼港睇Hannah Montana:The Movie部戲都吾錯有1段好感人 睇完去左廁所換3then彤彤帶左我去1個冇咩人知既地方 hea完就去百街買野then就答車過cb行,,行到5點幾就走la
10點幾起身整野食野玩電腦聽歌 12點幾又食野食完就落街答車出金鍾wait巧b同泳怡 答mtr過藍田買野3點幾又答mtr過將軍澳戈邊行 行行下Rita姑娘打梨話下星期2,3有義工做成個人更加興奮^^ 傾完行左陣就去m記坐同食野,,佢地買野既個程中就打比彥琪問佢下星期2,3有冇時間 一起去做義工,,傾完又打反比Rita姑娘同佢講反話星期3會遲小小先去then又打比呀衡 but電話吾通so,,就食野食完又行行都5點幾就答mtr反金鍾答車反屋企