| 今日第一日正式上堂...估唔到PA真係小測...>"<好慘
今年好唔同上年..因為大家都開始緊張了..今日上每一堂既氣氛都係咁專心--全班
搞到我眼訓都死撐住..但係..我真係覺得神父好勁..我撐左半堂..佢話可以同隔離左右討論下..
果陣我就訓底左...-0-..佢經過既時候..我隱約聽到佢同側邊D人講..你地幾個討論啦咁..
我冇理到佢..原因係我好似冇精神去扮精神...-0-
唔可以咁架啵...不過今日係一個好開始呀..我專心左..卡卡
最尾2堂PE堂...黃太好似唔舒服..小心身子呢.
今年既6運竟然早成咁...10/10 -0-
又係時候報名參加...HEEHEE...畢業班接力..唔知我地班有咩人選呢..陰公
丫..仲有..揀左班3了...HEEHEE...實不相瞞..高票果2件都係我既心水..呵呵
始終都係揀左阿仙奴...銘...HAHA
---------------------------------------------------------
哥哥生日快樂丫"
HAHA..放左學就返屋企..因為要去西貢食飯丫..慶祝哥哥生日嘛..
行行行...夜晚望住個海真係好靚..好鍾意..
首先跟住爸爸去左揀海鮮...YOYO..好鬼搞野.買左好多鍾意食既海鮮
有.瀨尿蝦.好肥美蟶子.超大隻既蝦.東星斑.螺.扇貝.仲有..嘩..超豐富的.



   
   
飽飽的..好味!!
  



好得意既狗狗.../\/\"]]
跟住去左碼頭一陣..發生左D笑爆咀既事..媽媽真可愛..呵呵
笑到大家都勁開心...然後搭返299回家了...
係車度訓左...好攰丫!
HAPPY DAY!!
 |