| 今日既日記會比較長...大家要有心理準備
26/7
要返去教會幫手..做小手工同埋佈置場地用既飾物..
小黃教我地做..嘿嘿..一路做都好開心的..學到d整野既技巧..^^
由10:xxa.m做到19:xxp.m幾..但做得好開心架..
都唔係好攰..只係剪剪貼貼..整左d好令既野出黎...
大家都好有成功感..返到屋企即刻訓著左..一覺到天光
27/7
都係返教會幫手..又係10:xxa.m做到唔知幾多了..
都係做左好耐..終於都排到個壁報出黎喇..好開心..好令


同日..彩色戰隊誕生..ha..黃.黑.紅.白.綠
我只係隨口亂up..點知wendy就真係要我地做了..
我是綠戰士.. 流馮都教我地跳舞..變變變變新.校歌..haha
好多搞笑野..阿芯真係笑死人..!!哈哈
28/7
青少年祟拜..我好鍾意..
完左bobo組就黎左我家了..一齊搭巴士..^^

好嘔心既粥同扒
去左街市買打邊爐既材料..^^
跟住就上左去了..玩UNO
到左7點幾就開始了..好好味..嘿嘿
食完就一齊傾左陣計..大家都寫對BOBO組既感覺..
大家圍係地下度坐..同埋一齊唱詩歌[[ 耶和華以勒 ]]
  


大家抽左岩岩寫既紙仔..^^ 然後估係邊個寫既..HAHA
然後就影相了..HA..好開心..11點幾就散lu..
bobo組全家幅



bobo組..  
29/7
都係返左教會..今日係正式佈置場地lu..
同埋試玩d遊戲...嘿嘿
跟住就走lu..去左搵薯片..睇佢隻八哥..ha..小吉
一路抱住佢返薯片家..好得意..好細隻..卡卡
唔知我幾時可以養呢!?返到薯片家..小吉好活躍..
跟住食左d野就走lu..落去搵彤彤..陪佢去食野.薯片join返我地..then去左食糖水..
30/7
第一日既兒童暑期聖經班..同佩詩&佳寶..
d小朋友真係好可愛..第一日都好順利咁過左去..
有唱歌..聽故事..做手工.食茶點.玩遊戲..
小朋友真係幸福..即刻令我諗返幼稚園既時候..
我地返學都係做呢D..好開心..!!諗返都識笑..懷念也!!>M<
哈哈..佢地真係好得意.. ^^有12個小朋友..3男9女
返到家又係訓左....11點幾先起身...
又唔係咁辛苦..我真係唔明點解我咁攰!!每次上巴士我就訓著..
31/7 媽媽生日快樂
第2日...都係咁啦..唱歌..聽故事..做手工.食茶點.玩遊戲..
今日食茶點..叫左豐豐帶祈禱..佢好得意咁祈..超可愛..
仲有佢把聲真係..............爆得意..
佢唔單止正係潔淨食物..仲祈埋我地教既野..希望同學仔會記得..黃同黑既意思!!好叻!
祝媽媽生日快樂!!
身體健康!!
我 你
-------------------------------------------------------------------------------
銘..promise!!
我地一定能同遊UK的..卡卡**
你要加油喔..我會支持你的..!!!
 |