[[ 2007 年 9 月 18 日 星期二 ]] |
| 2007-09-18 |
| 18/9/07
首先要謝謝愛人大B的蜜糖水丫.. 
今日要早會..熱死!!侯選學生會 (MSN/煲仔飯?)
上堂上到痴線..中文堂真係捱死我..><係咁釣魚
明明琴晚好早訓的..="=
日日放學都要test..嗚嗚..好慘.今日既econ..真係用0知識去測.
放左學睇籃球比賽..鄉中vs鄉中舊生..冇乜點睇=''=
慧慧陪等車..點解一傾親呢個話題就咁有共鳴既!??haha
今日冇功課做..正到爆!!
好掛住......嗚嗚
 |
刊登時間︰2007-09-18 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 264 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|