[[ 2007 年 9 月 20 日 星期四 ]] |
| 病到了! |
| 病到了..依家個鼻好唔舒服丫..又流鼻水..一日比一日惡化..>"<
這個禮拜確實難捱..唔係..應該係話今年好難捱..日日放學都test.補課..><..辛苦!!
前日好感激云云的柚子蜜..好好飲!
身邊的人都對自己很好..謝謝你們..我愛你們!!
同埋果件事..真係好多謝各位的幫助..小玉是一位小富婆..haha..謝謝你們呀..
你們的愛錫和關心..令我感到溫暖和窩心..  謝謝
謝謝彤彤的朱古力..heehee..
亦都謝謝寶寶..haha..好彩有你坐隔離..如果唔係我會好悶..
同埋..你成日提我起身..又成日一齊串咀..你真係好得意.謝謝影帝!!
丫...仲有..果日補完課..自己去左等車..點知又撞返"激光"
寒暄幾句後..佢問左我一個問題.我的答案竟換來{{{吹水}}}..下
我好認真..係一個真的答案..我冇呃你架..!!/\/\"
立下目標..要努力努力努力努力!!!
 |
刊登時間︰2007-09-21 01:04 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 264 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|