[[ 2007 年 9 月 16 日 星期日 ]] |
| 青祟+小組活動 |
| 小強組靈修.2點開始..遲左dd
我明白的..
跟住青祟..唔好點解好鍾意青祟..haha
d詩歌好好聽..^^美清的道也有得著提醒..
{{{是將神放在第1位..做什麼都以衪為先 還是將衪放在次要的位置上呢!??}}}
完左後有小組活動..去左9龍灣碌0..haha..(我.小強.薯片..dogdog.肥麟.潘嘉煒.毛毛)
原本以為要等好耐..haha..好彩好快就可以玩到..
嘿..好好玩架原來..第一次玩..個個都成日落坑..玩多幾次..
就可以打到了..嘿嘿..有一次全中同一次補中..超開心的../\/\'
最終腐腐碌碌地得第2名..同第一名的小強只差一分..哈哈..96:97
then小強同薯片走先..我地就繼續玩..嘿嘿..打到爆甲..=0=..薯片都係..
原來我都幾勁的發覺..卡卡.毛毛d姿勢好好笑..
跟住完左就去左食野lu..then乘89x回家去..回到家22:20
"淡過三花淡奶"出現左..哈哈哈哈哈哈哈
聽日獻詩.^^
 |
刊登時間︰2007-09-16 02:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 264 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|