| 約了小銘14:xxp.m在大圍等..haha..但我們乘同一架火車卻沒有見面..
原因是佢係第5卡..我係第7卡..說好了到旺角才見..kai爆
首先去左買飛先..去左新寶..哈利飛只需$45..ha..但都不太有興趣..
跟住去左百老匯..一心諗住睇索女.喪屍.機關槍啦..好夜先有得睇..
再行去朗豪坊...ha..2個白痴到果陣先知索女.喪屍.機關槍 18歲先睇得..haha
跟住就揀左die hard4.0黎睇..但我地2個完全未睇過1-3..但姐姐話好睇..
未夠時間..去左食野...牛奶咖啡..嘛嘛la..好快到5點..食得勁趕..即刻返上去..
岩岩好入坐..呵呵..原來套戲..好鬼正架...勁好睇..!!嘿嘿..好刺激架..同小銘睇到捉實哂..^^
布斯韋利士 Bruce Willis做得好好..勁有腦!!

睇到7點..左行街..去左影相..haha,,好鍾意呢輯..勁正!

之後睇到好多人玩射籃..真係台台都有人玩..又玩埋一份..

 
本身諗住只玩幾舖的..一玩便停不了手...太瘋狂..每人玩左$2x >~<

合力一人一關...haha..終於過到第3關...仲要係好險..岩岩好小銘的251分..卡卡
 
玩左10舖都有..玩到隻手冇力舉起...好誇張..
kai相數相...一d驚嚇既已經冇post出黎喇..haha
  
仲有一張扮嫲嫲的...ha..經典呢..說起嫲嫲..我有點掛念她
然後去了逛逛..買了褲..嘿嘿..
happy day..期待下一次!!>m<"
 |