[[ 2007 年 7 月 15 日 星期日 ]] |
慧慧丫健生日快樂!!! |
| 15/7 (續上集)
慧慧丫健生日快樂丫!!!  
原來打算出大埔..點知佢地又話黎沙田打邊爐...差唔多7點先出..!!!
去到見到dog and sing haha..跟住過多一陣..佢地就黎左lu..
再等多一陣..又入得去lu..then諗到d野...同sing諗住行去買..
點人1冇...跟住行左去新城市..haha.姐姐教我行過一次...果然有用!!!
then同埋dogdog一齊去..好鬼熱..好趕時間wor..行到胃都痛埋..>m<
終於去左聖安娜搞掂左...再同sing買雪芳加甘大支...(我地既傳統)heehee
丫健開心吧!!呵呵 then又好快地行返過酒樓...打邊爐開始...都係正正常常咁打..
除左佢地食果舊核突野...都應該係正常的..哈哈......^^
跟住切蛋糕...再一次祝你地生日快樂!!
post相(等佢地既時候)
全家幅 恩愛也"
  
出自勝手 簡單而隆重既切蛋糕儀式

合照1

合照2
 |
刊登時間︰2007-07-17 03:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|