| 9/4
放11點幾...係晏就果陣...盧太話整栗子蛋糕俾我地食...真係正呀!!!
我地話想食...佢就即刻過左屋整...真係勁爆好人.../\/\"]]
之後放左就過左佢家了....哈哈...勁大...都幾靚架..@@
之後佢就拎左蛋糕出黎俾我地食了...^^都幾好味架..!!然後一直傾計..
之後上左去3樓玩狗狗...好鬼得意好玩...有3隻的...好靚..盧太同D狗狗玩到勁癲..
是一個很好的主人...^^ 亦都10分健談..真係好好好好好好人...好好好好親切..!!
搞到我想養狗既決心更加大....我要養我要養.../\/\}}
之後玩到12點半閃人...去左勝家...
10/4
條友仔走左都唔講聲.....勁低能..-0-
12點幾先起身...去找爸媽食朱扒米....嘿嘿
跟住諗住去銀行搞D野...點知勁多人....都係遲多幾日先..
THEN返屋企休息一番...病病的.....>~<放假先黎病...冇野呀!?真係煩..
D鼻水係咁流...最鬼憎....一定係果日落雨吹風搞成咁....搞到又頭痛又流鼻水...真係......
返到屋企狂睇<<棒棒堂>>同<<康熙來了>>.....真係笑鬼死...好鬼搞笑呢集康熙來了好睇!!!
然後3點幾去訓...5點幾先訓得著....一到放假D時間就係咁..@@
11/4
今日返12點...一返到去就見到Mathew..好彩有人在...唔係唔知可以做咩!!
好少人...少到我發慌....悶到驚...真係-0- 對於我呢d活躍份子真係折磨..悶悶悶
好憎果條友......哼哼哼..食屎啦你...呵呵呵
跟住6點靈來了....我就閃了....閃回家...
同各位道別...後會有期...哈哈.
上左車先知姑姐生日...噢...係咁啦..冇得幫佢慶祝...
生日快樂!!!祝你身體健康!!
**明天轉轉髮型....少許緊張少許期待...哈哈..唔知會點呢..呵呵呵呵
**<遇見神>------係我最近最鐘意聽既歌/\/\"]** 好好聽!!!
向生命致敬劇場 - 主題曲 - 遇見神
曲,詞: 西伯
編 曲: 褚鎮東
監 製: 金培達
主 唱: 張敬軒
1) 看天邊飄過雲海,告訴世界幻變常在,
從來人在月缺下盼月圓。
天天總有上演,告訴你我動人故事,
動人情節留下伏線,細心飾演!
如何人心粉碎像微塵,無言留淚,滿身抖震,
如何遇見神,被擁抱,再得起身!
明明平安彷彿天邊遠,流連遊盪,暗失方寸。
然而遇見神,被指引,再生精采心內滲。
2) 看天邊飄過雲海,告訴世界幻變常在,
從來人在月缺下盼月圓。
天天總有上演,告訴你我動人故事,
動人情節留下伏線,細心飾演!
如何人心粉碎像微塵,無言留淚,滿身抖震,
如何遇見神,被擁抱,再得起身!
明明平安彷彿天邊遠,流連遊盪,暗失方寸。
然而遇見神,被指引,再生精采心內滲。
只因有你,今天有你,了不起!
3) 誰無遐想一生精采佳美?
由誰來導,演出好戲?
人能遇見神,是福氣,最終高飛。
從來難數高低多少次,何時成就?那天失意?
前途幻變時,路雖遠,有這福氣心內暖。
http://www.gnci.org.hk/lsd/lsd4_001d2.php
大家上去睇下!!!
 |