[[ 2007 年 3 月 22 日 星期四 ]] |
| F.5 last day |
| 話咁快..中5既同學今日就最後一日了..真係快
為了f.5而設的早會有點無聊...舊年好睇d..又多野搞..
今年正係送花..其實學wcc話齋..我都覺得好哂錢去買花..-0-
唔知出年我地會點呢.!?小息時..餃子.侯嘉欣.惠珊都上左黎影相../\/\"
唔多唔少都有d唔捨得佢地..-0-
放學後的團契..只有數位中5學生..不過都幾開心..^^
希望中5既佢地都俾心機..考好個試..加油呀!!!
特別係.....哈哈~~加油加油加油
跟住同薯片去左好好...芒果忌廉珍珠紫米撈加大.....哈哈
食完好開心...哈哈...好好味既芒果!!!>3<
跟住薯片同我去了等車...辛苦了..^^
 
等車時!!
  
 
 |
刊登時間︰2007-03-23 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|